English

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

پرداخت بیش از ۷ میلیارد تومان برای حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان کمیته امداد در اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: سه ماهه نخست امسال بیش از ۷ میلیارد تومان برای حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان مشمول این طرح پرداخت شده است.

پرداخت بیش از ۷ میلیارد تومان برای حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان کمیته امداد در اصفهان

 کریم زارع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با بیان اینکه طرح حمایت بیمه های تامین اجتماعی از سال های گذشته اجرا شده، اظهار داشت: از این طرح، زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال و خودکفایی بهره مند می شوند.

وی با اشاره به اینکه طرح بیمه های تامین اجتماعی به منظور رسیدن به خروجی پایدار و تامین آتیه خانواده های تحت حمایت اجرا می شود، ادامه داد: بانوان و مجریان طرح های اشتغال با سابقه ۱۰ سال بیمه تامین اجتماعی در سن ۵۵ سال برای زنان و ۶۰ سال برای مردان می توانند برای بازنشستگی اقدام و از حقوق بازنشستگی برخوردار شوند.

این مقام مسئول با بیان اینکه درحال حاضر ۴ هزار و ۱۳۵ نفر در این طرح قرار دارند، افزود: سال گذشته ۲۹۸ مددجو با رسیدن به سن بازنشستگی، مستمری بگیر تامین اجتماعی شدند، در سه ماهه نخست امسال نیز ۱۳۶ نفر با قرار گرفتن در لیست بازنشستگی، از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شدند.

 مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه بیمه تامین اجتماعی حق همگانی است و این امر در قانون اساسی مورد تاکید قرار گرفته است، گفت: در سه ماهه نخست امسال بیش از ۷ میلیارد تومان برای حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان مشمول این طرح پرداخت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه