English

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان :

اخلالگر بازار طلا در اصفهان دستگیر شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان از دستگیری فردی که با معاملات فردایی باعث اخلال در بازار طلا شده و 41 میلیارد ریال به جیب زده بود ،خبر داد.

اخلالگر بازار طلا در اصفهان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ کامران ریاحی بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از اخلال فردی در بازار طلا با انجام معاملات فردایی در فضای مجازی مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی تخصصی صورت گرفته مشخص شد متهم با ایجاد یک کانال تلگرامی اقدام به نرخ گذاری و انجام معاملات فردایی طلا به صورت مجازی می کرده و بابت هر واحد اونس طلا مبلغی را از خریدار و فروشنده دریافت می دارد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه اتحادیه صنف طلا جواهر نیز فعالیت وی را غیر قانونی اعلام کرد اظهار داشت: گردش حساب بانکی وی از زمان راه اندازی کانال تلگرامی41 میلیارد ریال بوده و مبلغ 6 میلیارد ریال نیز فرار مالیاتی داشته است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات فرد مذکور دستگیر و پس از اینکه صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه