English

با اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار ۱۰ صورت گرفت؛

شناسایی و دستگیری ۲۳ سارق در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری23 سارق در شاهین شهر با اجرای مرحله دهم طرح عملیاتی ذوالفقار و پاک سازی نقاط آلوده طی 72 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

شناسایی و دستگیری 23 سارق در شاهین شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: مرحله دهم طرح عملیاتی ذوالفقار با محوریت پاکسازی پارک ها، دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، جمع آوری معتادان متجاهر، دستگیری اراذل و اوباش و دستگیری سارقان خرد و خیابانی به مدت 72 ساعت در تمامی نقاط شهرستان شاهین شهر و میمه اجرا شد.

وی دستگیری 5 نفر اراذل و اوباش تحت تعقیب شهرستان، شناسایی و دستگیری 23 سارق در ارتباط با سرقت های موتورسیکلت، محتویات خودرو، اموال معابر عمومی، سیم برق و منازل نیمه ساز، دستگیری 14خرده فروش مواد مخدر از سطح پارک ها و محلات و جمع آوری 58 معتاد متجاهر و تحول آنها به مراکز ترک اعتیاد را از دستاورد های این طرح اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه داشتن شهری امن و عاری از جرم برازنده مردم خوب شهرستان است خاطر نشان کرد: اجرای طرح های امنیت محله محور با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و کاهش جرائم و افزایش احساس امنیت و رضایت در بین مردم با جدیت از سوی پلیس در محلات مختلف شهرستان ادامه خواهد داشت.

این مقام انتظامی با تأکید بر اهمیت همکاری مردم با پلیس در کاهش جرائم و ارتقاء امنیت گفت: شهروندان می توانند با ارائه هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه از طریق تماس با مرکز فوریت های 110، پلیس را در این امر مهم یاری دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه