English

توقیف موتورسیکلت ۵ میلیاردی قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

توقیف موتورسیکلت 5 میلیاردی قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی گفت : درراستای اجرای طرح برخورد با موتورسواران متخلف، ماموران کلانتری 11 این فرماندهی حین گشت‌زنی فعال و هدفمند خود در سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه موتورسیکلت سنگین فاقد پلاک را در حال تردد مشاهده و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، موتورسیکلت مذکور قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبرگمرکی است که نسبت به توقیف آن اقدام وجهت اقدامات قانونی به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش موتورسیکلت قاچاق توقیفی را 5 میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با تأکید بر پیامد‌ها و آثار منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاقچیان را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه برشمرد و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی درخصوص حمل و نگهداری کالاهای قاچاق را در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه