English

رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان:

برگزاری برنامه ۳۰ سیب در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان

رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان گفت: برنامه 30 سیب به منظور توسعه فرهنگ تغذیه سالم در مناطق 15 گانه اصفهان اجرا می‌شود.

برگزاری  برنامه 30 سیب در مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هاجر ابراهیمی با اشاره به آغاز این برنامه از روز گذشته عنوان کرد: حدود 15 برنامه در مناطق 15 گانه شهر اصفهان تا 23 تیرماه اجرا خواهد شد و تلاش می‌شود شهروندان در مناطق مختلف شهر با اصول تغذیه سالم آشنا شوند.

وی افزود: این برنامه شاد و مفرح تحت عنوان «30 سیب» برای دومین سال پیاپی است که در شهر اصفهان اجرا می‌شود، سال گذشته برنامه در 30 نقطه شهر اجرا شد که بازخوردهای بسیار خوبی به همراه داشت و امسال نیز اجرای این برنامه با تغییراتی جدید اجرا می‌شود تا مردم شهر با اصول تغذیه سالم آشنا شوند.

شهرداری

رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این برنامه‌ها، تلاش می‌شود با اجرای نمایش‌های جذاب و دیدنی با حضور هنرمندان بخش طنز، برگزاری مسابقات مهیج، برنامه‌های سرگرمی و ارائه مشاوره‌های تخصصی تغذیه توسط متخصصان، آموزش‌های لازم به عموم شهروندان در قالب برنامه شاد ارئه شود.

وی گفت: این برنامه‌ها به گونه‌ای طراحی شده که همه سنین می‌توانند از آن بهره ببرند و خانواده‌ها با حضور در این برنامه، ساعاتی خوش در کنا عزیزانشان را سپری کنند. ویژه برنامه 30 سیب در سال گذشته موفق به آموزش مباحث تغذیه‌ای به بیش از 30 هزار نفر از شهروندان شد و امسال نیز بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، بیش از 20 هزار نفر از شهروندان از آموزش‌های این ویژه برنامه بهره‌مند خواهند شد.

ابراهیمی تاکید کرد: متاسفانه آداب تغذیه‌ای اشتباه در میان نسل جوان و به خصوص نوجوانان باعث ایجاد مشکلاتی برای خانواده‌ها می‌شود لذا برگزاری چنین ویژه برنامه‌ای احساس می‌شد تا مباحث ضروری تغذیه‌ای در شکل و ساختار جذاب، به خانواده‌ها آموزش داده شود.

برنامه سیب شهرداری

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه