English

فرمانده انتظامی کاشان خبر داد؛

سرقت ۲۰ میلیاردی باند سارقان خانوادگی در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری اعضای یک باند 4 نفره که به صورت خانوادگی اقدام به سرقت 20 میلیارد ریال اموال از 6 منزل کرده و متواری شده بودند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

سرقت  20 میلیاردی باند سارقان خانوادگی در کاشان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،  سرهنگ ایرج کاکاوند  بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح منطقه راوند و فاز2 ناجی آباد از توابع شهرستان کاشان  پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

 وی افزود : کارآگاهان پس از بررسی علمی و تخصصی محل های وقوع سرقت و جمع آوری آثار و مستندات موجود در محل رد پای یک باند خانوادگی غیر بومی شامل 2 مرد که با هم نسبت برادر داشته و به همراه 2  زن خود دست به سرقت می زدند را بدست آورده و با رصد هوشمندانه خود دریافتند که این سارقان از شهرستان کاشان گریخته و در یکی از استان های همجوار حضور دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان اظهار داشت: کارآگاهان پس از شناسایی مخفیگاه متهمان با اخذ نیابت قضائی به استان مربوطه عزیمت کرده و طی یک عملیات منسجم و ضربتی هر 4 نفر را دستگیر و برای انجام اقدامات بعدی به پلیس آگاهی شهرستان کاشان منتقل کردند.

سرهنگ کاکاوند اذعان داشت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ارتکاب  6 فقره سرقت منزل در شهرستان کاشان اعتراف کردند که اموال به سرقت رفته توسط این باند  توسط کارشناسان مربوطه  20 میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: نگهداری طلاجات، سکه، ارز و اقلام با ارزش بالا در منزل یکی از کارهای غیر حرفه ای و ناشیانه از سوی برخی شهروندان است و توصیه می کنیم این گونه اقلام را به صندوق امانات بانک ها بسپارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه