English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبرداد؛

انهدام باند ۴ نفره سارقان زورگیر در جنوب اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از انهدام باند 4 نفره سارقان زورگیر تلفن همراه در منطقه جنوب شهر اصفهان و اعتراف متهمان به 16 فقره سرقت خبر داد.

انهدام باند 4 نفره سارقان زورگیر در جنوب اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: در اجرای طرح امنیت محله محور به دنبال وقوع چندین فقره سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان با تهدید سلاح سرد در منطقه جنوب شهر اصفهان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل های وقوع سرقت و جمع آوری آثار و ادله لازم سرانجام موفق شدند با اقدامات پلیسی و تخصصی  هویت سارقان را به دست آورند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان عنوان داشت: جستجو برای شناسایی متهمان ادامه داشت تا اینکه 3 نفر از این افراد که در حال زورگیری از یک شهروند بودند با اقدام ضربتی و به موقع ماموران دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

این مقام انتظامی استان عنوان داشت: با اعترافات متهمان یکی دیگر از همدستان وی به همراه مالخر اموال مسروقه نیز در عملیاتی دیگر دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته به 16 فقره زورگیری گوشی تلفن همراه اقرار کردند که برابر ارزیابی های صورت گرفته توسط کارشاسان ارزش اموال به سرقت رفته بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد شده است.

تُرکیان خاطر نشان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات، پرونده تشکیل و تمامی متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه