English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد

انهدام ۹۴ باند سرقت از ابتدای امسال تاکنون در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: از ابتدای امسال تا کنون تعداد 94 باند سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی منهدم شدند.

انهدام 94 باند سرقت از ابتدای امسال تاکنون در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ سعید سلیمیان در خصوص اقدامات پلیس آگاهی استان اصفهان پیرامون مقابله با جرم سرقت اظهار داشت: در 10 ماهه امسال با تلاش کارآگاهان این پلیس تعداد 94 باند سرقت شناسایی و با آنان برخورد صورت گرفته است.

وی افزود: این باندها در زمینه سرقت اماکن خصوصی، خودرو، منزل،مغازه و سرقت به عنف فعالیت می کردند و عمدتاً هم از افراد غیر بومی و سابقه دار بودند.

سرهنگ سلیمیان، انهدام این باندها را منجر به پیشگیری از وقوع جرم در حوزه سرقت عنوان کرد و گفت: با هماهنگی و تعاملی که بین دستگاه قضائی و پلیس وجود دارد شاهد ارتقای روز افزون امنیت در جامعه خواهیم بود.

این مقام انتظامی در ادامه از افزایش 4.5 درصدی در مجموع کشف سرقت ها طی مدت مذکور خبر داد و گفت: در سرقت اماکن با 17 درصد، سرقت خودرو 22.6 درصد، سرقت موتورسیکلت 1.8 درصد، جیب بری 17.4، کش روی 3.3 درصد و سایر سرقت ها 30.3 درصد افزایش کشف نسبت به مدت مشابه سال قبل روبرو بودیم.

سرهنگ سلیمیان از کاهش7.5 درصدی وقوع جرم کیف قاپی در 10 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و بیان داشت: این موضوع نشان می دهد که اقدامات ماموران پلیس در دستگیری کیف قاپ ها و همچنین آموزش مردم در نحوه نگهداری اموال خود مؤثر و مفید بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه بیش از 90 درصد سارقان افراد حرفه ای نیستند اظهار داشت: متاسفانه سهل انگاری مردم در نگهداری اموال خود باعث شده که مجرمان بتوانند در ارتکاب عمل مجرمانه خود موفق شوند که در این زمینه به مردم توصیه می کنیم هشدارهای پلیس را حتماً جدی بگیرند و اجازه ندهند سارقان به اهداف خود دست پیدا کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه