English

توسط حوزه هنری استان اصفهان؛

رویداد فصلی «به ساعت اصفهان» برای شاعران استان اصفهان برگزار می شود

رویداد فصلی «به ساعت اصفهان» پس از سالها، پنج شنبه این هفته در حوزه هنری استان اصفهان برگزار می شود.

رویداد فصلی «به ساعت اصفهان» برای شاعران استان اصفهان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، رویداد فصلی «به ساعت اصفهان» که یکی از پرطرفدارترین شب های شعر اصفهان است، اکنون مجددا توسط حوزه هنری استان اصفهان در ساعت 17 روز پنج شنبه 25 خرداد ماه 1402 در عمارت تاریخی سعدی واقع در خیابان استانداری با حضور شاعران اصفهانی برگزار خواهد شد.

فاطمه قائدی مدیر آفرینش های ادبی حوزه هنری استان اصفهان با اشاره به چگونگی برگزاری این رویداد گفت: «به ساعت اصفهان» یک رویداد فصلی است که ویژه شاعران استان اصفهان برگزار می شود، در این رویداد، نخست طی فراخوانی آثار شاعران استان اصفهان جمع آوری و داوری می شود، پس از آن در شب شعر«به ساعت اصفهان» که با حضور شاعران استان و علاقه مندان برگزار می شود برگزیدگان این فراخوان و پیشکسوتان شعر اصفهان به شعرخوانی خواهند پرداخت.

وی افزود: این دوره از به ساعت اصفهان با موضوع آزاد و موضوع ویژه طنز فراخوان خود را منتشر کرد و طبق سنوات قبل نیز با اجرای سعید بیابانکی شاعر برجسته کشور برگزار خواهد شد.

قائدی تصریح کرد: این شب شعر با هدف ایجاد موج جدیدی در میان شاعران اصفهانی پس از افول اجتماع های ادبی ناشی از کرونا برگزار می شود و امیدواریم مانند سالهای قبل مورد استقبال شعرا و انجمن های ادبی اصفهان قرارگیرد.

مدیر آفرینش های ادبی حوزه هنری استان اصفهان با اشاره به حضور ناصر فیض و رضا احسان پور به عنوان شاعران ویژه در این دوره خاطرنشان کرد: در کنار برگزاری شب شعر به ساعت اصفهان، یک روز قبل کارگاه جنبی با موضوع طنز با حضور استاد ناصر فیض در ساعت 17 روز چهارشنبه 24 خردادماه 1402 در عمارت تاریخی سعدی برگزارمی شود که ورود به آن رایگان است و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و حضور در این کارگاه به شماره 09131018983در دو پیام رسان ایتا و بله پیغام ارسال نمایند.

photo_2023-06-13_11-13-23

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه