English

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح کرد:

افزایش اطلاعات شهرسازی شهروندان مد نظر شورای‌ ششم

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان مباحث مطرح شده این هفته کمیته نظارتی شورای ششم در چهار منطقه شهرداری را تشریح کرد. رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان مباحث مطرح شده این هفته کمیته نظارتی شورای ششم در چهار منطقه شهرداری را تشریح کرد.

افزایش اطلاعات شهرسازی شهروندان مد نظر شورای‌ ششم

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،  حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور با اشاره به تشکیل کمیته نظارتی در چهار منطقه شهرداری اصفهان در هفته جاری، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی قبلی جلسات کمیته نظارتی این هفته شورای ششم در مناطق ۱۰، سه، هشت و ۹ برگزار شد که منطقه هشت با ۳۶ نفر ارباب‌رجوع، منطقه ۱۰ با ۲۸ نفر ارباب‌رجوع، منطقه سه با ۱۰ نفر ارباب‌رجوع و بعد از آن منطقه ۹ کمترین ارباب رجوع را داشت.

وی ادامه داد: در جلسه این هفته کمیته نظارتی شورای ششم شهر اصفهان بیشترین مباحث مطرح شده در منطقه هشت مباحث مالی مانند تخفیف، تقسیط و ردیف‌های افراد خاص بود و در ادامه نیز بحث‌های تفکیک بیشترین فراوانی را در حوزه شهرسازی و صدور پروانه به خود اختصاص داد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: منطقه ۱۰ با حدود ۱۰ پرونده در خصوص شهرسازی و سه پرونده در خصوص شکایت همسایه‌ها و مباحث شهرسازی بیشترین فراوانی را داشته است و درخواست‌های مابقی ارباب‌رجوع‌ها مربوط به بحث مالی، تخفیف و تقسیط بود.

وی خاطرنشان کرد: در منطقه سه بیشترین مباحث مربوط به صدور پروانه و مباحث اقتصادی از جمله تخفیف و تقسیط بود، همچنین در منطقه ۹ نیز بیشتر مباحث شهرسازی مطرح بود.

حجت‌الاسلام مهروی‌پور در خصوص شکایت از همسایه‌ها در حوزه شهرسازی، تصریح کرد: اطلاع نداشتن شهروندان از قوانین شهرسازی عامل ارائه پی‌درپی این نوع شکایت‌ها به شهرداری اصفهان است. لازم است شهروندان برای بالا بردن اطلاعات شهرسازی در خصوص مباحث پروژه ساختمانی نزدیک ملک خود اطلاعات لازم را داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی