English

رئیس پلیس راهور کاشان خبر داد:

کاهش ترافیک با ایجاد پارکینگ های موقت در محور امیرکبیر و باغ فین کاشان

رئیس پلیس راهور کاشان از کاهش ترافیک محور امیرکبیر و باغ فین، بعد از اختصاص و ایجاد پارکینگ های موقت در این محدوده خبر داد.

کاهش ترافیک با ایجاد پارکینگ های موقت در محور امیرکبیر و باغ فین کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ مهدی پاکروان در خصوص وضعیت ترافیکی امروز محور امیرکبیر و باغ فین کاشان گفت: با اختصاص و گشایش پارکینگ های وحدت، باقرالعلوم، سرگذر و...شاهد کاهش قابل توجه ترافیک در این محدوده هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت وضعیت تردد در محور امیرکبیر به خصوص اطراف باغ فین در حال انجام است و پلیس راهور دوشادوش مدیریت شهری و دیگر نهادها بر روند اجرای آخرین تصمیمات ترافیکی نظارت دارند.

رئیس پلیس راهور کاشان، با قدردانی از تلاش‌های شهرداری کاشان در زمینه تمهیدات ترافیکی و اطلاع‌رسانی در این حوزه و همچنین نقش آفرینی فرمانداری در مقام بالاترین دستگاه اجرایی شهرستان تصریح کرد:با وجود محدودیت ها و همچنین چالش‌های زیرساختی شاهد تعامل و هم افزایی مناسبی میان فرمانداری، مجموعه‌های خدمت رسان به ویژه شهرداری  با پلیس راهور برای مدیریت عبور و مرور بوده‌ایم.

پاکروان، خدمت رسانی برای عبور و مرور شهروندان به دارالسلام و نمازگزاران مصلی بقیه الله الاعظم(عج) در عید سعید فطر را از نمونه‌های تعامل و همکاری مدیریت شهری، فرمانداری و پلیس راهور و سایر دستگاه های اجرایی برشمرد.

رئیس پلیس راهور کاشان تأکید کرد: مأموران پرتلاش پلیس راهور در کنار خادمان شهر و شهرداری از تمام ظرفیت‌‌های خود برای میزبانی شایسته از گردشگران و همچنین رفع مشکلات ترافیکی شهروندان بهره می‌گیرند.

شایان ذکر است؛ امروز شهردار کاشان با همراهی فرماندار ویژه کاشان پس از بازدید میدانی از اطراف مجموعه باغ فین، بر لزوم ایجاد پارکینگ ها به منظور تسهیل در رفت و آمد گردشگران و شهروندان تأکید کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه