English

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان خبر داد؛

پیشرفت بالای ۵۰ درصدی پروژه‌های راهسازی در شهرستان فلاورجان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان از پیشرفت بالای ۵۰ درصدی پروژه‌های راهسازی شهرستان فلاورجان خبر داد.

 پیشرفت بالای ۵۰ درصدی پروژه‌های راهسازی در شهرستان فلاورجان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هوشنگ طایی گفت: با تلاش‌های بعمل آمده، پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی و ابنیه فنی راه و شهرسازی در شهرستان فلاورجان از نیمه گذشت.

وی در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی و ابنیه فنی این شهرستان اظهار کرد: این اداره همسو با سیاست‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در راستای افزایش ایمنی سفر و همچنین کاهش تصادفات و تلفات انسانی ناشی از آن در شهرستان فلاورجان با اهتمام ویژه عمل می‌کند. 

 طایی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی و ابنیه فنی مربوط به راه و شهرسازی در شهرستان فلاورجان از نیمه گذشته است، گفت: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به کمربندی پیربکران و پل خوانسارک به طول ۲.۵ کیلومتر اشاره کرد. 

 این مقام مسئول افزود: با تلاش‌های بعمل آمده این پروژه دارای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده و اعتبار آن نیز معادل ۲۳.۵ میلیارد ریال است. 

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان بیان داشت: احداث ۴ کیلومتر از کمربندی جنوب غرب استان اصفهان با پیشرفت ۶۰ درصدی و پل آبنیل با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر پروژه‌های در دست احداث در این شهرستان است همچنین احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح کلیشاد نیز در سال گذشته تکمیل شد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه