English

معاون استاندار اصفهان خبر داد:

اجرای طرح ملی تشدید نظارت و کنترل قیمت ها ویژه ایام نوروز در اصفهان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: طرح ملی تشدید نظارت ها و کنترل قیمت ها ویژه ایام نوروز در استان اصفهان مجدانه در حال اجرا و پیگیری است.

اجرای طرح ملی تشدید نظارت و کنترل قیمت ها ویژه ایام نوروز در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،  نقش، با تبریک اعیاد شعبانیه، با اشاره به طرح تشدید نظارت ها و کنترل قیمت ها ویژه ایام نوروز اظهار داشت: اجرا و پیگیری این طرح در استان با محوریت فرمانداری‌ها و بکارگیری تمام نهادهای نظارتی در حال اجرا می باشد و سامانه های تلفنی ۱۲۴ و ۱۳۵، ۲۰۱۳ و ۳۲۳۵۲۰۱۲ برای وصول گزارشات مردمی و اعمال قانون در وضعیت عملیاتی و آمادگی کامل بسر می برند.

وی تصریح کرد: دو ماموریت تشکیل: 1) شبکه کاسبان امین، جهت توزیع عادلانه کالاهای اساسی و 2) نظارت بر نحوه قیمت گذاری ها و روند عرضه کالاهای اساسی در دستور کار دستگاه های ذی ربط استانی قرار گرفته است.

  معاون استاندار اصفهان خاطر نشان ساخت: حفظ آرامش بازار و جلب رضایت مردم و جلوگیری از هر گونه سوء استفاده، گرانفروشی و تخطی از اهداف اجرای این طرح ملی می باشد. تمامی صنوف نیز ملزم به نصب اتیکت قیمت و ارائه فاکتور فروش به خریداران بوده و از شهروندان ارجمند تقاضامندیم، در صورت برخورد با مواردی نظیر عدم انطباق فاکتور با قیمت های مصوب و ... را به شماره های اعلام شده فوق گزارش دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه