English

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف ۶۰ هزار لیتر روغن موتور تقلبی در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف60 هزار لیتر انواع روغن موتور صنعتی تقلبی در یک انبار و پلمب انبار مربوطه خبر داد.

کشف 60 هزار لیتر روغن موتور تقلبی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر بیان داشت: با اعلام گزارش هایی مبنی بر توزیع روغن موتور تقلبی در برخی مراکز فروش وتعویض روغن موتور و ایراد خساراتی به وسایل نقلیه شهروندان به پلیس امنیت اقتصادی اصفهان مشخص شد فردی به صورت عمده در زمینه خرید روغن موتورهای سوخته و فروش روغن موتور فعالیت می کند که هماهنگی های لازم قضائی برای بازرسی از انباری که روغن موتورها در آنجا دپو می شوند انجام شد.

وی ادامه داد: گروهی از کارشناسان سازمان صمت و بازرسان اتحادیه تعویض روغن به همراه ماموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان از محل مورد نظر بازرسی و نمونه هایی از روغن موتورهای آماده توزیع را به آزمایشگاه بردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: با توجه به نظر کارشناسان مربوطه و جوابیه واصله از آزمایشگاه مشخص شد این فرد با مخلوط کردن روغن های سوخته با روغن های بی کیفیت و با بسته بندی غیرقانونی آنها را توزیع می کرده است .

سرهنگ هاشمی فر با اشاره به اینکه 60 هزار لیتر روغن موتور صنعتی تقلبی در محل کشف شد اظهار داشت: انبار مربوطه طبق دستور قضائی پلمب شد.

وی تصریح کرد: در این خصوص متهم مربوطه نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه انجام اینگونه کارها برای کسب سود بیشتر درواقع نوعی حق الناس است که فردای قیامت می بایست پاسخگوی مردم باشند؛ از شهروندان خواست: در اسرع وقت اینگونه موضوع ها را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه