English

مدیر مرکز مددکاری کوثر خبر داد:

اجرای پویش اهدای اقلام مازاد شهروندان به نیازمندان در اصفهان

مدیر مرکز مددکاری کوثر از اجرای پویش بزرگ "از این خونه به اون خونه" ویژه اهدای اقلام و کالاهای مازاد به نیازمندان اصفهانی خبر داد.

اجرای پویش اهدای اقلام مازاد شهروندان به نیازمندان در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، احمد عظیمی نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در این طرح خیران و مردم نیک اندیش با اهدای انواع کالاهای مازاد خود نوروز بهتری را برای نیازمندان و محرومان رقم خواهند زد.

وی خاطر نشان کرد: این طرح به خیران و مردم نوع دوست فرصت مشارکت و همیاری می دهد تا با اهدای اقلام و کالاهای مازاد و بدون استفاده خود اعم از : لوازم برقی خانگی ، پوشاک ، اسباب جهیزیه، مبلمان و فرش، نوشت افزارو اقلام آموزشی به رفع  نیازهای محرومان واقعی در جامعه کمک موثری کنند.

مدیر مرکز مددکاری کوثر تصریح کرد: اجرای این طرح از سال قبل با دریافت اقلام اهدایی مردم  به ارزش حدود 60میلیون تومان در هر  ماه اجرا شده و تاکنون  بین 1200خانواده نیازمند توزیع شده که به هر خانواده در چهار مرحله کمک شده است.

همچنین در این نشست خبری مدیر پویش بزرگ " از این خونه به اون خونه " در توضیح این طرح گفت : خیران و نوع دوستانی که قصد شرکت در این اقدام خداپسندانه را دارند می توانند  تا ۲۸ اسفند ماه جاری از طریق شماره تلفن 03191099090  و یا ارسال عدد 8 به سامانه 10000110110143 اقلام مازاد خود را به خیریه کوثر اعلام کنند تا تیم پشتیبانی با هماهنگی قبلی اقلام را از در منازل خیران تحویل می گیرند و بعد از بررسی های انجام شده اقلام به دست نیازمندان واجد شرایط برسد.

حجت الاسلام شیری گفت: نیازمندان هم می توانند با مراجعه حضوری به خیریه مدد کاری کوثر واقع در زینبیه اصفهان یا تماس با  شماره 03191099090 اقلام مورد نیاز خود را اعلام کنند تا پس بررسی اقدامات بعدی و اهدای کالا به آنان انجام شود.

پویش از این خونه به اون خونه

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه