English

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

ملت ایران به عهد خود با امام خمینی(ره) پایبند هستند

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ملت ایران بی‌نظیر هستند زیرا در شرایط سخت کنونی این‌گونه به نظام، انقلاب و عهد خود با امام راحل پایبند هستند.

ملت ایران به عهد خود با امام خمینی(ره) پایبند هستند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، رسول میرباقری اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران شهر اصفهان حال و هوای دیگری داشت و مردم همچون همیشه وفاداری خود را به شهدا، انقلاب و امام خمینی (ره) ثابت کردند.

وی ادامه داد: ملت ایران بی‌نظیر هستند زیرا در شرایط سخت و با وجود معضلات و مشکلات اقتصادی و فرهنگی این گونه به نظام، انقلاب و عهد و میثاق خود با امام راحل پایبند هستند.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: امام خمینی (ره) فرمودند مردم ما بهتر از مردم زمان انبیا هستند و هرسال که می‌گذرد مردم این را ثابت می‌کنند زیرا با تمام مشکلات و سختی‌ها پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف به ویژه در راهپیمایی بیست‌ودوم بهمن با وجود شیوع کرونا و محدودیت‌ها، برگ زرینی بر دفتر انقلاب اسلام است و باید مسئولان قدر این ملت را بدانند و در جهت خدمت‌گذاری به آن‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه