English

همزمان با ایام دهه مباک فجر صورت گرفت؛

افتتاح ۲۰ مرکز نیکوکاری کمیته امداد در استان اصفهان

20 مرکز نیکوکاری جدید کمیته امداد در استان اصفهان در ایام دهه مبارک فجر برای حمایت هرچه بیشتر نیازمندان در محلات افتتاح شد.

افتتاح 20 مرکز نیکوکاری کمیته امداد در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، معاون توسعه مشارکت های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: همزمان در هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر طی ارتباط از طریق ویدئو کنفرانس، ۴۳۰ مرکز نیکوکاری در کشور افتتاح شد که از این تعداد، ۲۰ مرکز در استان اصفهان می باشد.

حمیدرضا طاهری در این مراسم با اشاره به اینکه کیفی سازی خدمات در مراکز نیکوکاری در سال ۱۴۰۱ از مهمترین برنامه ها خواهد بود، بیان داشت: امروز با افتتاح ۲۰ مرکز نیکوکاری دیگر، رسیدگی به مشکلات و شناسایی نیازمندان بدست معتمدین محلی با نظارت این نهاد به ایشان سپرده خواهد شد.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۳۱ مرکز تخصصی در حوزه های مختلف درحال فعالیت بوده و هم اینک نیز ۶ مرکز جدید بصورت تخصصی در حوزه درمان، زکات و امور فرهنگی فعالیت خود را شروع خواهند کرد.

معاون توسعه مشارکت های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با تاکید به اینکه مردمی شدن خدمات کمیته امداد و محله محور شدن این خدمات، یکی از اهداف مهم راه اندازی مراکز نیکوکاری است، گفت: فراهم کردن هرچه بیشتر ظرفیت ارائه خدمت به مددجویان و نیازمندان محلات و استفاده از ظرفیت خیران از مهمترین اقداماتی است که با راه اندازی مراکز نیکوکاری، مسیر خدمت رسانی را مرتفع تر می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه