English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

توسعه فرهنگ مصرف بهینه انرژی باید همگانی شود

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: ادارات گازرسانی سطح استان باید نسبت به توسعه فرهنگ مصرف بهینه و منطقی گاز در شهرها و روستاهای حوزه فعالیت خود تاکید و اقدام نمایند.

توسعه فرهنگ مصرف بهینه انرژی باید همگانی شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی در سی امین گردهمایی روسای ادارات و مناطق این شرکت که در نجف آباد برگزار شد تاکید کرد: در جلسات شورای اداری نسبت به لزوم مصرف بهینه گاز در بخش های مختلف، بویژه ادارات دولتی، ضرورت وصول مطالبات و اطلاع رسانی در خصوص اهمیت و جایگاه گاز طبیعی اقدام گردد.

وی با اشاره به دمای رفاه ۱۸درجه سانتیگراد در روزهای سرد، افزود: مردم با کم کردن ۱ تا ۲ درجه دمای محیط مسکونی و استفاده از پوشش مناسب در منزل، علاوه بر مدیریت اقتصاد خانوار، سایر هموطنان را در تامین انرژی یاری کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود یک میلیون و ۹۳۲ هزار مشترک گاز طبیعی در سطح استان وجود دارد، گفت: هم اکنون ۹۹٫۵ درصد جمعیت استان اصفهان از نعمت گاز برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به اینکه درحال حاضر درشبانه روز بیش از ۷۰ میلیون متر مکعب گاز در سطح استان به مصرف می رسد، ادامه داد: استان اصفهان با حدود ۲۲ میلیارد متر مکعب مصرف گاز پس از تهران دومین استان مصرف کننده گاز محسوب می‌شود.

سید مصطفی علوی  بیان داشت: این شرکت توانسته تاکنون نسبت به طراحی و اجرابیش از ۲۷ هزار کیلومتر شبکه، حدود یک میلیون و ۱۱۰ هزار مورد انشعاب، بهره مندسازی ۱۱۲ شهر استان، ۱۰۶۵ روستا، گازرسانی به ۵۳ شهرک صنعتی شامل حدود ۱۰هزار واحد صنعتی، ۱۵۶ جایگاه C.N.G و راه اندازی دو هزار و ۵۶۴ ایستگاه تقلیل فشار و۳۹۱ ایستگاه حفاظت از زنگ اقدام نماید.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، در بخش دیگری ازصحبت های خود با تاکید بر نظارت دقیق عملکرد پیمانکاران، شرایط اقتصادی و وضعیت شرکت از نظر موجودی کالا، گفت: از خرید کالاهای غیر ضروری پرهیز شود همچنین روسای ادارات نسبت به فرآیند نشت یابی، زیباسازی علمک ها، مصرف بهینه ادورانت، اخذ شناسنامه ایستگاه ها، لزوم تعامل با مسئولین شهرستان ها و بردباری در پاسخگوئی به ارباب رجوع دقت نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه