English

شهبازی خبر داد:

اجرای برنامه های ویژه شهرداری سده لنجان به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۰

شهردار سده لنجان از اجرای برنامه های ویژه شهرداری سده لنجان به مناسبت دهه فجر 1400 خبر داد.

اجرای برنامه های ویژه شهرداری سده لنجان به مناسبت دهه فجر 1400

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمید شهبازی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تشریح برنامه‌های شهرداری سده لنجان برای دهه فجر بیان کرد: این جشن ملی است و از این رو همه ما باید در راستای بسترسازی برای حضور و مشارکت همه گروه‌ها و قشرهای جامعه در جشن پیروزی انقلاب تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه کارکنان شهرداری سده لنجان نیز به سهم خود برای گرامی داشت ایام الله دهه فجر برنامه‌هایی را در دستور کار قرار داده‌اند، گفت: همزمانی این ایام با دهه میلاد حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) اتفاق مبارکی است که باید بهره برداری لازم را از آن داشته باشید.

شهردار سده لنجان نورافشانی ویژه در شب ۲۲ بهمن ساعت ۹ شب را از جمله برنامه‌های فرح بخش شهرداری سده لنجان برای این ایام اعلام کرد و افزود: همچنین در این ایام با استفاده از 20 المان فضاسازی شهری را در دستور کار داریم.

وی تاکید کرد: تبلیغات شهری ویژه ۲۲ بهمن در سطح شهر و اجرای ویژه برنامه های فرهنگی ویژه ۲۲ بهمن و ... از دیگر برنامه‌های این ایام است.

شهبازی با تاکید بر اینکه ارائه تخفیف برای عوارض ساخت و ساز نیز از دیگر اقدامات در دستور کار شهرداری سده لنجان برای ایام الله دهه فجر در سال 1400 است، افزود: این امر می‌تواند به رونق ساخت و ساز در شهر کمک کند.

شهردار سده لنجان گفت: همچنین ویژه برنامه‌های فرهنگی نیز برای بانوان شهر سده لنجان در ایام دهه فجر را برگزار خواهیم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه