English

به منظور پاسداشت پاکبانان انجام شد؛

نخستین دورهمی یلدایی مدیریت شهری نجف‌آباد

مدیر اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد از برگزاری نخستین دورهمی یلدایی مدیریت شهری نجف‌آباد منظور پاسداشت پاکبانان خبر داد.

نخستین دورهمی یلدایی مدیریت شهری نجف‌آباد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مصطفی حیدری بیان کرد: به منظور پاسداشت تلاش‌های پاکبان های خدوم شهر در شب یلدا، برای نخستین بار در بلند ترین شب سال باغ بانوان میزبان دورهمی یلدایی پاکبان های شهر با مجموعه مدیران شهری بود.

وی افزود: در این برنامه که با مشارکت این مدیریت، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و مدیریت پسماند  نجف‌آباد، ویژه پاکبان های شیفت شب و صبح یلدا، تدارک دیده شده بود، حاضرین در فضای باز گرد آتش‌هایی به گرمای دل خادمین شهر برای نخستین بار دورهمی یلدایی متفاوتی را تجربه کردند.

حیدری گفت: مومنی رییس شورای اسلامی شهر در سخنانی کوتاه ضمن تبریک این مناسبت، از زحمات شبانه روزی این عزیزان تقدیر و تشکر کرد.

 عبدالرسول امامی شهردار نجف‌آباد نیز پس از تبریک و تقدیر از مجموعه خدمات شهری به ویژه پاکبان ها در سخنانی نظافت و طراوت فضای شهری را مدیون و مرهون تلاش های صادقانه پاکبان های شهر دانست و گفت: مجموعه مدیران شهرداری امشب فقط دقایقی در شرایط کاری پاکبان های شهر قرار گرفتند و با تمام وجود سختی و مشقت وضعیت این عزیزان را لمس کردند.

به گزارش موج؛ اجرای برنامه مفرح، مسابقه حضوری پاکبان ها و پذیرایی یلدایی از حاضرین و .. از دیگر بخش های این دورهمی یلدایی بود.

دورهمی یلدایی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه