English

توسط شرکت گاز استان اصفهان انجام شد؛

تجلیل از پرستاران بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان به همراه مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی با حضور در پلی کلینیک تخصصی توحید از کادر درمان و پرستاران بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان تجلیل کرد.

تجلیل از پرستاران بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی به همراه مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی با اهداء لوح تقدیر از رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان و سایر کارکنان این مجموعه به ویژه پرستاران تجلیل کردند.

وی با اظهار خوشحالی از حضور در جمع پرستاران حاضر در جلسه گفت: از کادر درمان صنعت نفت اصفهان که در جهت رفع مشکلات همکاران و خانواده صنعت نفت تلاش می کنند صمیمانه تشکر می کنم .

وی با اشاره به اینکه بارها به هنگام حضور در مراکز درمانی صنعت نفت شاهد دلسوزی، همکاری و همیاری کادر درمان به بیماران بوده، جایگاه پرستاران را رفیع و والا دانست و افزود:بیماران به دلیل نیازهای درمانی انتظار کمک و یاری دارند که پرستاران این مجموعه با سعه صدر و با مهربانی پاسخگو و یاری دهنده آنها هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: طی دو سال گذشته، بیماری کرونا، زحمات کادر درمان را چندین برابر کرد و این مجموعه خدمات بسیار بزرگی را به خانوده بزرگ صنعت نفت و گاز ارائه نمود لذا بر خود واجب می دانم که قدردان این زحمات باشم.

علوی بیان داشت: با توجه به ازدحام و تعداد مراجعینی که همواره در این مجموعه وجود دارد، ضرورری است که آموزش در راستای نکات بهداشتی و درمانی در شرکت های زیر مجموعه صنعت نفت اصفهان بیشتر گردد تا علاوه بر افزایش سلامت افراد مراجعه به این مرکز درمانی نیز کاهش یابد.

همچنین رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان در این جلسه از مدیران ارشد صنعت نفت اصفهان به خصوص دو مدیر حاضر در این جلسه به دلیل رهنمودها و حمایت های آنها به ویژه در شرایط کرونایی تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد:امیدوارم بتوانیم مشکلات منطقه اصفهان را مرتفع و برای سلامت جمعیت تحت پوشش خود در آینده قدم های بهتر و مؤثرتری برداریم.

نومهر امامی از نتیجه مثبت دیدار مدیران صنایع نفت اصفهان با مدیر عامل سازمان در عید نوروز  گفت:  یکی از آثار آن را اتفاق های مهم و تسریع در اجرای پروژه هزار جریب بیان کرد و از حمایت علوی جهت فعالیت پلی کلینیک توحید برای خدمت رسانی به جمعیت تحت پوشش تشکر کرد.

وی با ذکر این نکته که کاربری پروژه هزار جریب برای ارائه خدمات بیمارستانی در نظر گرفته شده است، اظهار امیدواری کرد: پلی کلینیک تخصصی توحید به لحاظ موقعیت جغزافیایی برای ارائه خدمات پزشکی خانواده به جمعیت تحت پوشش حفظ گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه