English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

آغاز حرکت جهادی بسیجیان برای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه گاز در ادارات و مراکز دولتی

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، از آغاز حرکت جهادی نیروهای بسیجی از ابتدای آذرماه در راستای صرفه جویی و فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز طبیعی خبر داد.

 آغاز حرکت جهادی بسیجیان برای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه گاز در ادارات و مراکز دولتی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی ، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک این ایام به نیروهای بسیجی شرکت، با بیان این مطلب که مصرف نادرست انرژی، اسراف سرمایه ملی است، افزود: نیروهای بسیجی با حرکت جهادی در حوزه فرهنگ‌سازی و کنترل مصرف گاز در ادارات و مراکز دولتی تاثیر به‌سزایی را در صرفه جویی گاز طبیعی دارند.

وی، فرهنگ‌سازی را مهمترین اصل در صرفه جویی مصرف گاز عنوان کرد و با اشاره به اینکه سرمای امسال بی سابقه و تامین گاز طبیعی برای مشترکین دشوار است، افزود: هر یک از مشترکین اگر دمای رفاه 18 درجه سانتیگراد را در روزهای سرد رعایت کنند، زمستان را بدون بحران در زمینه تامین گاز طبیعی سپری خواهیم نمود.

این مقام مسئول، با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان 20 درصد مصرف گازافزایش یافته است، گفت: بخشی از این افزایش مصرف به علت افزایش شمار مشترکین جدید است، اما بخش قابل توجهی نیز افزایش مصرف است که می بایست بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

علوی، با تاکید بر نقش بسیجیان در طرح پایش مصرف ادارات، تصریح کرد: در حال حاضر، روزانه حدود 78 میلیون مترمکعب  مصرف گاز داریم، بنابراین باید تلاش کنیم تا با اعمال روش‌های مختلف، بهینه مصرف کردن را جایگزین آن سازیم؛ یکی از این روش‌ها، مدیریت مصرف از طریق پایش ادارات، مساجد و مدارس است که می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ، افزود: نیروی بسیج با توجه به شرایط و نیازهای جامعه باید نقش‌آفرینی کند که در طی انقلاب، این موضوع را به خوبی نشان داده است، لذا باید زمینه ی حضور نیروهای بسیجی در تمامی سطوح خدمت فراهم شود تا با تجمیع افکار و برنامه ریزی دقیق تر کم و کاستی‌هایی که به وجود آمده را برطرف کنیم.

گفتنی است استان اصفهان، درحال حاضر بیش از یک میلیون و 960 هزار مشترک دارد و سالانه حدود 22 میلیون متر مکعب گاز در سطح استان در سه بخش خانگی، صنعتی و عمومی توزیع و به مصرف می رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه