English

سید مصطفی علوی خبر داد:

مصرف حدود ۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، از مصرف حدود 5 میلیارد متر مکعب گاز طبیعی طی سه ماهه نخست سال جاری درسطح استان اصفهان خبر داد.

مصرف حدود 5 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی با اشاره به مصرف بیش از 4میلیارد و 917میلیون و112هزار متر مکعب گاز طبیعی در استان  گفت: در سال‌های اخیر با توجه به توسعه شبکه گاز و جذب مشترکین جد مصرف گاز در استان ید، افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال 1400 در بخش های خانگی، عمومی و صنعتی استان حدود 5 میلیارد متر مکعب گاز مصرف شده، افزود: از این میزان، 4 میلیارد و 287 میلیون متر مکعب مربوط به مصرف صنعتی و 553 میلیون متر مکعب گاز در بخش خانگی و 77میلیون متر مکعب نیز در بخش عمومی مصرف شده است.

علوی، افزود: طی سه ماهه اول سال سهم گاز طبیعی در بخش صنایع، مصارف عمده و نیروگاه ها 87 درصد، در بخش خانگی 11 درصد و در بخش عمومی 2 درصد بوده است.

وی، تصریح کرد: طبیعتاً در فصل گرم سال مصرف گاز در بخش خانگی و عمومی نظیر اماکن مذهبی، ورزشی، فرهنگی و... کاهش می یابد اما حجم زیادی از گاز در بخش تولید و صنعت استان مصرف می شود لذا هر چقدر مصرف منطقی و صرفه جویی انرژی داشته باشیم، چرخه تولید استان  قوی تر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، تامین مستمر و پایدار گاز طبیعی را نیازمند مشارکت مشترکین در رعایت الگوهای مصرف برشمرد و تصریح کرد: افزایش تعداد مشترکین گاز در روند رو به رشد مصرف گاز طبیعی تاثیر داشته است، اما قطعاً با رعایت الگوی مصرف بهینه گاز طبیعی و رعایت دمای رفاه می توانیم در مصرف گاز طبیعی صرفه جویی کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی