English

همزمان با سراسر کشور انجام شد؛

اجرای طرح «من قرآن را دوست دارم» در اصفهان

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همزمان با سراسر کشور طرح «من قرآن را دوست دارم» در بستر فضای مجازی در اصفهان اجرایی می‌شود.

اجرای طرح «من قرآن را دوست دارم» در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمید بخشی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی روخوانی قرآن کریم با عنوان «من قرآن را دوست دارم» به همت اعتاب مقدسه و بقاع متبرکه ایران اسلامی اظهار داشت: دبیرخانه این طرح در مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی مستقر شده است.

وی با بیان اینکه طرح «من قرآن را دوست دارم» به صورت خودآموز و همراه با معلم پشتیبان اجرایی می‌شود، ابراز داشت: همه آموزش‌های این طرح نیز در بستر فضای مجازی است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه متقاضیان برای ثبت‌نام در این طرح می‌توانند از طریق سایت دبیرخانه به نشانی Quranlove.net اقدام کنند، ادامه داد: در این طرح قرار است حداقل جامعه یک میلیون نفری بالای هشت سال روخوانی قرآن را به صورت صحیح آموزش ببینند.

وی افزود: از مزایای در نظر گرفته شده برای طرح، علاوه بر قرعه کشی به صورت هفتگی و اعطای جوایز نفیس نقدی، اعطای گواهینامه به قبول شدگان خواهد بود.

بخشی با بیان اینکه زمان شروع ثبت‌نام در طرح «من قرآن را دوست دارم» از اول تیر ماه همزمان با میلاد امام رضا (ع) آغاز شده است، ابراز داشت: ثبت‌نام در این طرح همچنان ادامه دارد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: برای استفاده حداکثری افراد جامعه برای اجرای این امر رایزنی‌هایی را با مراکز قرآنی، امامزادگان و دیگر مراکز فرهنگی برای مشارکت بیشتر در دستور کار داریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • زهرا صفایی دوست

    خدایا زندگیم درست کن تا همسرم بر گردی به زندگی هیچ وقت حرف های من را قبول نداری چرا

  • زهرا صفایی دوست

    زندگیم درست بشی دخترم آینده خوبی داشته باشی و خانواده خودم امیدوارم به آرزوهایشان برسن و خانواده شوهرم از دروغ گفتن دست بردارند

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی