English

حمید بخشی اعلام کرد؛

افزایش ۳ برابری شرکت کنندگان چهل و چهارمین مسابقات کشوری قرآن / رقابت ۳۴۴۴ نفر در استان اصفهان

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: سه هزار و 444 نفر در در چهل و چهارمین مسابقات قرآن از استان اصفهان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر افزایش 3 برابری متقاضیان بوده است.

افزایش 3 برابری شرکت کنندگان چهل و چهارمین مسابقات کشوری قرآن /  رقابت 3444 نفر در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمید بخشی با تاکید بر اینکه در چهل و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در استان اصفهان سه هزار و 444 نفر در 10 رشته شرکت کرده‌اند، ابراز داشت: این آمار در مقایسه با سال گذشته که مجموع شرکت کنندگان حدود یک هزار و 400 نفر بوده افزایش سه برابری را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به پایان ثبت نام متقاضیان برای حضور در چهل و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در استان اصفهان اظهار داشت: ثبت‌نام در این مسابقان از 13 اردیبهشت آغاز و تا 13 خرداد ماه ادامه داشت.

این مقام مسئول با بیان اینکه سعی کردیم از همه ظرفیت‌ها برای مشارکت حداکثری فعالان قرآنی استان اصفهان در این مسابقات استفاده کنیم،‌افزود: خوشبختانه نیز آمار ثبت‌نامی ها بیانگر استقبال خوب در چهل و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در استان اصفهان است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه رسانه‌ها و فضای مجازی ابزار تبلیغی بسیار خوبی برای افزایش ثبت‌نام متقاضیان برای حضور در مسابقات قرآن کریم بود، ادامه داد: همچنین با قرار دادن روزشمار برای ادارات شهرستان‌ها آنها را برای مشارکت بیشتر ترغیب کردیم.

وی افزود: در برخی از شهرستان‌ها که در سال گذشته حتی یک شرکت کننده نیز در مسابقات قرآن نداشتیم در سال جاری 13 نفر ثبت‌نام کرده‌اند و این امر برای ما جای خرسندی دارد.

بخشی افزود: بر این اساس یک هزار و 18 نفر شامل 663 نفر خانم و 355 نفر آقا در بخش  تفسیر قرآن،224 نفر شامل 79 نفر خانم و 145 نفر آقا در بخش دعاخوانی،، 429 نفرحفظ پنج جزء شامل 384 نفر خانم و 45 نفر آقا،413 نفر حفظ 10 جزء شامل 374 خانم و 39 نفر آقا، 276 نفر حفظ 20 جزء شامل 230 نفر خانم و 44 نفر آقا، 221 نفر حفظ کل شامل 185 نفر خانم و 36 نفر آقا، 498 نفر قرائت ترتیل شامل 183 نفر خانم و 315 نفر آقا، 173 نفر قرائت تحقیق شامل 61 نفر خانم و 112 نفر آقا، 162 نفر در بخش اذان همه آقا و 6 گروه نیز از شهرستان‌های خمینی‌شهر و اصفهان در بخش تواشیح شرکت کرده‌اند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: در مجموع دو هزار و 159 نفر خانم و یک هزار و 283 نفر آقا در چهل و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در استان اصفهان شرکت کرده‌اند.

حمید بخشی با بیان اینکه استان اصفهان را برای برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه به هشت بخش تقسیم کرده‌ایم، گفت: سعی ما بر این است که با توجه به شیوع کرونا مسابقات را به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار کنیم و برای این امر با اجازه اداره امور قرآنی سازمان اوقاف از داورانی بهره ببریم که در طرح ساماندهی داوران قرآن کریم نمره خوبی را دریافت کرده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه