English

حمید بخشی خبر داد:

ثبت نام ۴۸۵ متقاضی از اصفهان برای چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از ثبت نام 485 متقاضی از اصفهان برای چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در اصفهان خبر داد.

ثبت نام 485 متقاضی از اصفهان برای چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمید بخشی با اشاره به ثبت نام چهل وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان اصفهان گفت: از 13 اردیبهشت ماه تاکنون 485 متقاضی از اصفهان برای چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون 485 نفر برای حضور در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده ند، تصریح کرد: در این راستا تاکنون شهرستان اصفهان با 165 نفر بیشترین متقاضی حضور در این مسابقات را داشته است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه شهرستان‌های کاشان با 66 متقاضی،خمینی شهر با 40 متقاضی، شاهین شهر با 27 متقاضی و نجف آباد با 23 متقاضی بیشترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند، گفت: سمیرم، خور و بیایانک و بادرود نیز تاکنون کمترین متقاضی را داشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس ابلاغ صورت گرفته تبلیغات برگزاری این مسابقات در در فضای مجازی، موسسات قرآنی ومراکز قرآنی و بقاع متبرکه انجام شده است، ادامه داد: متقاضیان می‌توانند تا 13 خرداد ماه با مراجعه به سایت http://www.quraniran.ir/ نسبت به ثبت اطلاعات خود برای حضور در این مسابقات اقدام کنند.

حمید بخشی با بیان اینکه 302 نفر از شرکت کنندگان در این مسابقات تاکنون خانم و 183 نفر آقا بوده‌اند، اضافه کرد: پیش بینی ما ثبت نام حداقل 650 نفر برای حضور در این دوره از مسابقات قرآن است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه