English

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت روز ملی معماری ؛

شکوفایی تمدن بشر برآیند ایده‌های مهندسین تلاشگر است

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پیامی روز ملی معمار را به جامعه معماران این سرزمین تبریک گفت.

شکوفایی تمدن بشر برآیند ایده‌های مهندسین تلاشگر است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن در پیامی فرارسیدن روز معمار را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

به نام یگانه معمار هستی بخش

شکوفایی تمدن بشر برآیند ایده های مهندسین تلاشگر است

سوم اردیبهشت ماه روز بزرگداشت حکیم و فقیه بزرگ، فیلسوف شهیر ایران زمین علامه شیخ بهایی که به عنوان روز معمار نام‌گذاری شده است فرصت مناسبی برای تقدیر و تجلیل از تلاش‌های صادقانه و مجدانه معماران ایران زمین است که نقش برجسته‌ای در توسعه و آبادانی و پیشرفت میهن اسلامی مان داشته اند.

مهندسی معماری که از ریشه عمران و آبادانی می‌آید، یادآور اوج شکوه و زیبایی اندیشه و هنر درخشان ایرانی و تداعی بخش ابتکار، خلاقیت، نوآوری و واقعیت گرایی در ساختن تمدن و فرهنگ غنی و ارزشمند ایران زمین است که ریشه در حکمت الهی دارد و ابداعات خاص معماری الهام بخش شکوه و جاوادنگی حق تعالی است.

آثار هنرمندان معمار به عنوان نهادهای ارزشمند فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی یک کشور شناخته می‌شود و تمدن‌های تاریخی و باستانی امروزه از طریق اثار و ابنیه معماری که بجای مانده‌اند، شناخته می‌شوند.

تاریخ پرافتخار ایران اسلامی مدیون دانشمندان و مهندسان فرهیخته و خردمندی است که تمدن بزرگ اسلامی را بنا نهاده و پایه گذار مکتبی هستند که اصول و مبانی معماری در تمام دنیا از آن به عنوان الگوی خود یاد می‌کنند.

اینجانب روز معمار را به جامعه معماران عزیز این سرزمین و بالاخص همکاران معمار در مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم در این حوزه شاهد رشد و تعالی در عرصه‌های مختلف استانی، ملی و جهانی باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه