English

فروغ مرتضایی نژاد خبر داد:

اضافه شدن بیش از ۱۴ هزار درخت به فضای سبز در شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از اضافه شدن بیش از 14 هزار درخت به فضای سبز در شهر اصفهان خبر داد.

اضافه شدن بیش از 14 هزار درخت به فضای سبز در شهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، فروغ مرتضایی نژاد گفت: با افتتاح پل آفتاب در مسیر رینگ چهارم در محل بلوار فرزانگان و لوپ های اتوبان شهید اردستانی، بیش از 14 هزار درخت در این بخش ها کاشته شد.  

وی اظهار کرد: در بلوار 36 متری فرزانگان مساحت 53 هزار و 830 متری با شش هزار و 778 اصله درخت توسط سازمان پارک ها در حوزه فضای سبز طراحی و کاشت شده است. 

این مقام مسئول ادامه داد: اجرای شبکه آبرسانی در این بخش شش هزار مترمربع و مساحت آبیاری تحت فشار 53 هزار و 830 مترمربع است.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان افزود: در مسیر رینگ چهارم لوپ های اتوبان شهید اردستانی واقع شده که با مساحت 67 هزار و 920 مترمربع دارای هفت هزار و 546 اصله درخت است که در این لوپ ها هم طراحی فضای سبز از سوی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری انجام شد.

وی با اشاره به اجرای شبکه آبرسانی 9 هزار متری در لوپ ها، جمعا مساحت آبیاری تحت فشار در این بخش را 67 هزار و 920 مترمربع عنوان کرد.  

اجرای شبکه پساب در پروژه برای استفاده از پساب تصفیه شده

فروغ مرتضایی نژاد افزود: در مجموع در این دو بخش که منطقه 14 و 10 را شامل می شود، 121 هزار و 750 مترمربع مساحت آبیاری تحت فشار است و درختان کاشته شده فقط در این دو بخش 14 هزار و 324 اصله با 15 هزار متر شبکه آبیاری را شامل می شود.

وی اجرای شبکه پساب در لوپ های رینگ چهارم را از ویژگی های فضای سبز این پروژه دانست و گفت: برای آبیاری فضای سبز این دو پروژه اجرای شبکه پساب از میدان فرزانگان تا تصفیه خانه پساب شمال به طول شش هزار و 500 متر با اعتبار 1.2 میلیارد تومان انجام گرفت. 

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان اضافه کرد: با اجرای فضای سبز در این دو پروژه، سرانه فضای سبز 1.6 مترمربع افزایش می یابد که به سرانه مناطق 14 و 10 اضافه می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه