English

طی شبانه روز گذشته رخ داد:

بستری شدن ۹ بیمار جدید حاد تنفسی در منطقه کاشان / حداقل سن بستری یک نوزاد ۱۰ ماهه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از بستری شدن 9 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در منطقه کاشان طی شبانه روز گذشته خبر داد.

بستری شدن 9  بیمار جدید حاد تنفسی در منطقه کاشان / حداقل سن بستری یک نوزاد 10 ماهه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید علیرضا مروجی گفت: در شبانه روز گذشته تعداد 9 بیمار جدید مبتلا به کرونا با علائم بالینی در منطقه کاشان بستری شدند که 7 نفر آنها اهل کاشان هستند.

وی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که همگی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند و از این تعداد ۱ نفر اهل آران و بیدگل، ۱ نفر اهل توابع آران و بیدگل و ۷ نفر اهل کاشان هستند.

 این مقام مسئول ادامه داد: حداکثر سن بیماران بستری کرونایی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان 88 سال و حداقل سن یک نوزاد 10 ماهه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بیمار جدیدی بستری نشده است.

مروجی افزود: در حال حاضر در مجموع 88 بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد 78 نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و 10 نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تحت درمان مراقبت و درمان هستند.

وی گفت: 18 نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا ویروس در این منطقه در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که از این تعداد 16 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی و 2 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدا تحت درمان قرار دارند

مروجی در ارتباط با مرگ و میر کرونا در منطقه کاشان توضیح داد: ۱ مورد فوتی در بیمارستان‌های منطقه کاشان که یک مرد ۹۳ ساله بوده، در ۲۴ ساعت گذشته رخ داده است.

 سید علیرضا مروجی افزود: تاکنون 133 هزار و 426 نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: همچنین تا کنون هشت هزار و 531 بیمار مبتلا به کرونا ویروس از مراکز درمانی منطقه کاشان با بهبودی کامل مرخص شده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی