English

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان خبر داد:

فعالیت ۶ پژوهشکده دانشجویی در استان اصفهان

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان از فعالیت 6 پژوهشکده دانشجویی در استان اصفهان خبر داد.

فعالیت 6 پژوهشکده دانشجویی در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرگرد سید هادی انوری در دیدار با امام جمعه اصفهان با ارائه گزارشی از اقدامات این قشر از بسیج اظهار داشت: 35 هزار دانشجو در دانشگاه‌های سراسر استان اصفهان عضو بسیج دانشجویی هستند.

وی افزود: نقش‌آفرینی در جامعه و کادرسازی برای انقلاب اسلامی از جمله رسالت‌های اصلی بسیج  دانشجویی است، همچنین در سال‌های اخیر تغییراتی در مأموریت‌های بسیج دانشجویی انجام شده و نگاه مسئله محوری و نقش‌آفرینی به شدت در بسیج دانشجویی تقویت شده است به گونه‌ای که در ابتدا مسئله‌ها، احصاء و اولویت بندی شده، سپس برای چاره‌جویی اقدام می‌شود.

این مقام مسئول یادآور شد: بسیج دانشجویی کشور امسال 20 هزار هسته تخصصی مسئله محور تشکیل داده و دارای دو ظرفیت بزرگ یعنی برخورداری از نیروی جوان، با انگیزه و با نشاط و ارتباط با جریان علم است. 

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: مسئولان دانشگاه‌های استان اعلام کرده‌اند که تنها تشکل فعال در شرایط کنونی بسیج دانشجویی است که امیدوار هستیم فعالیت‌های ما با همکاری همه مسئولان به نتیجه مطلوب برسد. 

وی عنوان کرد: فعالیت در حوزه پژوهشی و فناوری، ارتباط دادن علم و صنعت، فعالیت در حوزه علوم انسانی و توجه به این حوزه، آشنایی دانشجویان جدیدالورود به دانشگاه‌ها با نقشی که می‌توانند داشته باشند در قالب نقشه راه، برگزاری بیش از 150 نشست بصیرتی و علمی در فضای مجازی با مشارکت 5 هزار دانشجو، همکاری با اصناف برای نظارت به منظور مقابله با بیماری کرونا، تشکیل قرارگاه دانشجویی مقابله با کرونا سردار شهید سلیمانی ، ارجاع بیماران کم‌بضاعت حاشیه شهر و ارائه خدمات دندانپزشکی، پرستاری و مامایی، توزیع غذای گرم در میان محرومان و برگزاری کنگره ملی شهدای دانشجو از جمله فعالیت‌های ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان است.

انوری ابراز کرد: 6 پژوهشکده بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های استان فعال است که این پژوهشکده‌ها با ظرفیت‌های خوب دانشجویی و با کمترین هزینه و استفاده از دانش بومی توانسته است برای برطرف شدن مشکلات صنایع اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه