English

مسئول بسیج دانشجویی استان قم خبر داد؛

از رژه خودرویی تا آغاز فعالیت گردان رزمی دانشجویی ویژه برنامه های بسیج دانشجویی قم در دهه بصیرت و سالگرد شهید سلیمانی

مسئول بسیج دانشجویی استان قم در نشست خبری، ویژه برنامه های ستاد بزرگداشت حاج قاسم و دهه بصیرت بسیج دانشجویی قم را تشریح کرد.

از رژه خودرویی تا آغاز فعالیت گردان رزمی دانشجویی ویژه برنامه های بسیج دانشجویی قم در دهه بصیرت و سالگرد شهید سلیمانی

به گزارش خبرگزاری موج قم،‌ جواد رفعت نژاد مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قم در نشست خبری با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز به مناسبت دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار دلها در محل بسیج دانشجویی استان برگزار شد با اشاره به اهمیت حماسه ۹ دی گفت: حضور پرشور مردم بصیر و انقلابی در حماسه ۹ دی مهر تاییدی بود بر جواب آری در  همه‌پرسی جمهوری اسلامی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در این حماسه دست خدا نمایان بود.

وی در ادامه با توجه به فرارسیدن اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در تشریح برنامه‌های بسیج دانشجویی قم گفت در آستانه ایام الله دهه بصیرت و سالگرد سردار دلها، ستاد بزرگداشت حاج قاسم و دهه بصیرت در مجموعه بسیج دانشجویی استان تشکیل و در همین راستا برنامه‌های متنوعی تدوین شده است.

مسئول بسیج دانشجویی قم تصریح کرد سیزدهم دی ماه مصادف با روز سالگرد شهید سلیمانی ساعت ۱۰ صبح رژه خودرویی در بلوار پیامبر اعظم اجرا خواهد شد که قرائت بیانیه، آتش زدن پرچم استکبار جهانی و انزجار از شیطان بزرگ و همچنین نمایش دستاوردهای بصری بسیج دانشجویی از محورهای این برنامه است.

وی افزود: ثبت نام دانشجویان استان قم در گردان رزمی دانشجویی در جهت تقویت توان رزمی و فنی دانشجویان و همچنین آغاز عملیات سایبری بسیج دانشجویی از جمله اقدامات این سازمان در دهه بصیرت است.

 رفعت نژاد ادامه داد :در راستای مطالبه‌گری انتقام سخت طوماری با همین عنوان و به سه زبان فرانسوی، انگلیسی و عربی و با محوریت دانشگاه باقرالعلوم تنظیم خواهد شد که امضای آن به صورت الکترونیکی جمع‌آوری می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی قم خاطرنشان کرد: راه‌اندازی پویش ها و هشتگ های مختلف با عناوین انتقام سخت، خروج آمریکا از منطقه ،ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم و . . . اقدامات صورت گرفته در حوزه فضای مجازی  می باشد .

وی تصریح کرد برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور رزمندگان و مدافعان حرم با موضوعاتی از قبیل مقاومت، بازخوانی و تحلیل وصیت نامه سیاسی حاج‌قاسم، نقش امامین انقلاب در تربیت امثال حاج قاسم سلیمانی و جایگاه حاج قاسم در تحقق تمدن نوین اسلامی از دیگر برنامه های این سازمان است.

رفعت نژاد در تشریح دیگر برنامه‌های ستاد بزرگداشت حاج قاسم و دهه بصیرت بسیج دانشجویی استان اظهار داشت :برگزاری مسابقه دلنوشته دانشجویان به حاج قاسم، اصلاح رنگ نقش پرچم آمریکا بر زمین چهار راه های اصلی شهر، نصب حجله و راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی در جلوی درب برخی دانشگاه‌ها ،تشکیل گروه‌های نهضتی در حوزه بین‌الملل با همکاری جامعه المصطفی ،اعزام گروه جهادی دانشگاه قم به روستای قلعه گنج کرمان ،مسابقه کتابخوانی شهید سلیمانی و رونمایی از نماهنگ حاج قاسم از جمله این اقدامات است.

وی در ادامه به تهیه و توزیع بسته های معیشتی برای نیازمندان و توزیع ۷۶۶  بسته گوشت گرم گوسفندی بین خانواده ها اشاره کرد و گفت: همچنین در این ایام پویش همسفره با همسایه را خواهیم داشت که با کمک خیرین ۵۰ نانوایی در مناطق محروم قم اقدام به ارائه نان صلواتی خواهند کرد.

رفعت نژاد با اشاره به طرح پنجشنبه های علوی بسیج دانشجویی قم گفت: در طول دهه بصیرت بیش از ۸ هزار پرس غذای گرم در قالب طرح پنجشنبه های علوی میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی همچنین با توجه به فرارسیدن چهلمین روز از شهادت شهید فخری زاده خاطر نشان کرد: همزمان با فرارسیدن این روز دانشجویان بسیجی در جوار منزل پدری شهید و همچنین در کنار مزار شهید گمنام سایت فردو مراسم بزرگداشت دانشمند شهید محسن فخری زاده را  برگزار خواهند کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه