English

فرماندار شهرستان لنجان:

حرکت فولاد مبارکه در جهت مثبت باعث بوجود آمدن بدخواهان داخلی و خارجی است

فرماندار لنجان گفت: با توجه به جایگاه و نقش فولاد مبارکه در توسعه اقتصادی کشور طبیعی است که مورد هجمه دشمنان و در لیست تحریم ها قرار گیرد و اگر غیر از این باشد باید تعجب کرد.

حرکت فولاد مبارکه در جهت مثبت باعث بوجود آمدن بدخواهان داخلی و خارجی است

به گزارش خبرگزاری موج، فرماندار شهرستان لنجان در واکنش به تحریم شرکت فولاد مبارکه از سوی آمریکا گفت: شرکت فولاد مبارکه در حوزه صنعت کشور یکی از پر افتخارترین شرکتهای  مطرح در عرصه ملی و جهانی است .

خدامراد صالحی افزود:  بنده به عنوان یک ایرانی افتخار می کنم، یک چنین مجموعه بزرگ صنعتی در استان اصفهان و در مجاورت شهرستان لنجان وجود دارد که در سطح ملی و بین المللی حرف های زیادی برای گفتن دارد و محصولات متنوع و با کیفیت را تولید می کند.

وی گفت: بنده به جهت مسئولیتی که به عهده دارم و نیز به عنوان یک شهروند به وجود این مرکز صنعتی افتخار می کنم و به مسئولین و کارکنان این مجموعه خداقوت عرض می کنم.

فرماندار لنجان در ادامه به تحریم اخیر شرکت فولاد مبارکه اشاره کرد و گفت: با توجه به جایگاه و نقش فولاد مبارکه در توسعه اقتصادی کشور طبیعی است که مورد هجمه دشمنان و در لیست تحریم ها قرار گیرد و اگر غیر از این باشد باید تعجب کرد.

صالحی خاطر نشان کرد: با توجه به کدورتها و دشمنی هایی که در بیرون از مرزها با نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد بدیهی است که هر کسی که برای این آب و خاک منشا خدمت و اثر باشد مورد هجمه قرار بگیرد و طبیعتا هر روزی یک بحثی را ایجاد بکنند و بخصوص الان در رابطه با تحریمها نام شرکت فولاد مبارکه و مدیر عامل آن هم در لیست تحریم باشد.

وی تصریح کرد: فعالیت فولاد مبارکه با مدیریت، کارکنان و کارشناسانش سنجیده میشود. زمانی فولاد مبارکه صنعتی بود که با حضور کارشناسان خارجی اداره می شد ولی امروز به حول و قوه الهی و با تکیه بر دانش بومی بوسیله مدیران و متخصصان  ایرانی اداره می شود که مایه عزت و سربلندی است.

فرماندار لنجان در پایان تصریح کرد: طبیعتا ماحصل عملکرد مدیریت، هیئت مدیره و کارکنان فولاد مبارکه باعث عدم خشنودی دشمنان و در نتیجه سنگ اندازی از سوی آنان میشود و حرکت فولاد مبارکه در جهت مثبت، کینه توزی بدخواهان داخلی و خارجی را همراه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی