English

به مناسبت اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی؛

تلاوت مجازی قرآن و توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در شهرضا

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا از تلاوت مجازی قرآن و توزیع 100 بسته معیشتی به نیت شهید سلیمانی در شهرستان شهرضا خبر داد.

تلاوت مجازی قرآن و توزیع 100 بسته معیشتی در شهرضا

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهدی عرب گفت: به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی تلاوت مجازی قرآن کریم با همکاری امامزاده شاهرضا (ع) در شهرضا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در محفل مجازی قرآن کریم به نیابت سردار دل‌ها از قاریان برتر شهرستان استفاده شده است، ادامه داد:  همچنین سخنرانی با موضوع نکات قرآنی وصیت نامه شهید سلیمانی با حضور مدیرحوزه علمیه شهرضا و قرائت زیارت آل یاسین حین برنامه تلاوت اجرایی خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: برگزاری محفل مجازی قرآن کریم از صفحه اینستاگرام امامزاده شاهرضا (ع) و تعدادی از صفحات مجازی پربازدید این شهرستان در دستور کار است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا افزود: این تلاوت ضبط می‌شود وبرای استفاده در شبکه های پربازدید مجازی استفاده خواهد شد.

عرب در ادامه با اشاره به تهیه 100 بسته معیشتی به مناسبت سالگرد شهید سلیمانی در راستای قرار گاه حافظان سلامت محلات در شهرستان شهرضا ابراز داشت: این بسته‌ها از روز شنبه بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه