English

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد؛

۱۱۷۴ ابتلای جدید به ویروس کرونا در اصفهان / ۲۴۴ بیمار بستری شدند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتلای 1174 بیمار جدید به ویروس کرونا در اصفهان به جز دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل طی شبانه روز گذشته خبر داد.

1174 ابتلای جدید به ویروس کرونا در اصفهان / 244 بیمار بستری شدند

آرش نجیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با اشاره به شناسایی 1174 بیمار جدید کرونایی در اصفهان گفت: طی شبانه روز گذشته تعداد 244 بیمارجدید مبتلا به ویروس کرونا با علائم بالینی در بیمارستان های استان به جز دو شهرستان کاشان و آران وبیدگل بستری شدند.

وی اضافه کرد: همچنین در همین مدت زمان تعداد 278 بیمار مبتلا به کرونا با بهبودی کامل از بیمارستان ها ترخیص شدند و لازم است تا دوران قرنطینه را در منزل سپری کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص آمار مرگ و میر کرونا در استان ادامه داد: متاسفانه طی شبانه روز گذشته تعداد 34 بیمار مشکوک به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند که تاکنون تست 24 نفر از این بیماران فوت شده مثبت قطعی به ویروس کرونا بوده است.

آرش نجیمی تعداد کل بیماران مبتلا به کوید 19 در استان به جز کاشان و آران و بیدگل را یک هزار و 776 نفر عنوان کرد و بیان داشت: در حال حاضر از این تعداد 363 بیمار در وضعیت وخیم ترو دربخش مراقبت های ویژه و آی سیوها تحت درمان ومراقبت هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه