English

رضا چینی خبر داد:

تولید ۷۰ رنگ آجر با استفاده از شیل در اصفهان

عضو خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان از تولید ۷۰ رنگ آجر با استفاده از شیل در اصفهان خبر داد.

تولید ۷۰ رنگ آجر با استفاده از شیل در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان،  رضا چینی در نشست خبری با اصحاب رسانه اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات آزاد آجر نماچینی در اصفهان گفت:با وجود معادن متفاوت در کشور ۷۰ رنگ برای آجر با استفاده از شیل تولید می‌شود که از ماده معدنی ثابتی است و همین امر باعث شده که از ماده های معدنی  رنگ‌های متفاوتی داشته باشیم.

 وی اضافه کرد: برای آجر نماچین از سنگ‌های صنعتی به نام شیل برای تولید آجر استفاده می شود که  این اقدام در اروپا انجام می‌شود و حدود به ۱۲ سال است که تنوع رنگ در بخش آجر و طراحی مهندسی را برخوردار هستیم.

این عضو خانه صنعت، معدن و تجارت استان گفت: طی سالیان متمادی آجر نماکارها به روش های سنتی فعالیت داشته و درحال حاضر با تولید آجرنماهای جدید و مشکلاتی که در کار روبرو هستند برگزاری دوره‌های آموزشی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: برای ارائه آموزش‌های لازم به سراغ گروه‌های مختلفی رفتیم و دوره پودمانی را برای دانشجویان برگزار کردیم و در حال حاضر با مجوزی که سازمان فنی و حرفه‌ای داده است آموزش آجر با روش‌های مختلف را اجرا کرده ایم.

چینی اظهار داشت: آجرهای به وجود آمده خاصیت جذب آب بالایی را دارند و مواد آماده شده آجر به همراه چسب و ماده معدنی در مقابل گرما و سرما با مقاومت بالایی تولید می‌شود.

عضو خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: همچنین آجر "تراکوتا" دو لایه به فاصله چهار تا 5 سانتی‌متر فاصله از دیوار دارد و درکاهش انرژی  ساختمان ها تأثیر بسزایی دارد.

وی در ارتباط با دومین دوره مسابقات آجر چینی افزود: در سال گذشته مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر به صورت بین المللی برگزار  و از کشورهای گرجستان، افغانستان و پاکستان درخواست برای حضور در مسابقات را داشتیم.

 دبیر دومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر در خصوص جوایز این دوره مسابقات گفت: به نفرات اول تا سوم مسابقات علاوه بر اهدای جایزه نقدی، ۶ ماه بیمه تأمین اجتماعی و تخفیف 5 درصدی  خرید انواع محصولات آجر چینی اهدا می شود.

به گزارش موج؛ دومین دوره مسابقات آزاد آجر نماچینی از ۱۴ تا ۱۷ آبان ماه  با افتتاح رسمی نمایشگاه جدید اصفهان در نمایشگاه تجهیزات صنایع ساختمان برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه