English

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان:

آموزش دوگانه در صنعت نماچینی آجر پیاده سازی می گردد

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت:در راستای تحقق رونق تولید و و اشتغال افراد جویای کار، طرح آموزش دوگانه در صنعت نماچینی آجر پیاده سازی می گردد.

آموزش دوگانه در صنعت نماچینی آجر پیاده سازی می گردد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آرش اخوان طبسی در دیدار با مدیرعامل گروه کارخانجات آجر نماچین اصفهان بیان کرد:جهت افزایش اثربخشی آموزش های مهارتی، برای نیروهای جدید و افراد جویای کار و رونق تولید در کشور، سیستم نظام آموزش دوگانه (30 درصد در کارگاههای آموزشی و 70 درصد در محیط واقعی کار) و برای ایجاد اشتغال پایدار و ارتقاء مهارت شاغلین صنایع و صنوف، نظام صلاحیت حرفه ای را پیشنهاد می نمایم.

وی افزود: مفتخریم که طرح نظام آموزش دوگانه را با همکاری صنعت نماچینی آجر ویژه افراد جویای کار و توانمند در این حوزه پیاده سازی کنیم.

رضا چینی مدیرعامل گروه کارخانجات آجر نماچین اصفهان همچنین در خصوص نیاز افراد جامعه به مهارت آموزی و ورود به صنایع، تلفیق مهارت با دانشگاه و خروج فارغ التحصیلان توانمند و دانا برای اشتغال در کسب و کارهای مورد نیاز جامعه  مباحثی را عنوان نمود.

گفتنی است؛ در ادامه این نشست از عوامل اجرایی مسابقات آزاد مهارت نماچینی آجر که با حضور 30 رقابت کننده از سراسر کشور در محل نمایشگاههای بین المللی پل شهرستان اصفهان برگزار گردید با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه