English

رییس شورای شهرستان خمینی شهر:

کنار گذر کانال نکوآباد منتظر همکاری آب منطقه ای اصفهان است

رییس شورای شهرستان اظهار کرد: کنارگذر کانال نکوآباد با مشکلاتی همراه است که همکاری آب منطقه ای استان می تواند گره گشای مشکلات کانال نکو آباد باشد.

کنار گذر کانال نکوآباد منتظر همکاری آب منطقه ای اصفهان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمد حسین رضایی همدلی اعضای شورای شهرستان را نقطه قوتی برای پیشبرد اهداف شورا و فعالیت های در حال انجام برشمرد و گفت: با تعامل و همکاری مدیران و مسئولان خدمات شایانی برای شهرستان رقم می خورد.

وی با بیان این مطلب که شورای شهرستان فرادست شوراهاست، افزود: شورای شهرستان  در تمامی امور شهرستان اعم از مراسم مذهبی نظارت بر شوراهای فرودست مباحث امنیتی و .....می تواند نظارت داشته باشد.

رییس شورای شهرستان خمینی شهر شاخص فعالیت های این دوره را رفع مشکلات و احصای مشکلات شهرهای شهرستان خواند و ادامه داد: ساخت زیرگذر اصغر آباد به عنوان یک پروژه شهرستانی محقق شد.

این مقام مسئول بیان کرد: شورای شهر درچه نیز توانسته است در بحث بهداشت و درمان با پیگیری های لازم اقداماتی را در این شهر انجام دهد و ادامه آن نیز در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه هنوز رینگ چهارم در شهرستان راه اندازی نشده تشریح کرد: احداث کنار گذر کانال نکوآباد می تواند در امر رفت و آمد تسهیلاتی را به شهروندان ارائه کند که یک عزم جدی را  نیازمند است و آب منطقه ای استان اصفهان می تواند گره گشای این مشکلات باشد.

رییس شورای شهرستان با بیان این موضوع  که با فرماندار قبلی شهرستان پیگیری هایی در این رابطه با مدیر آب منطقه ای استان میرمحمدصادقی انجام شد اظهار تاسف کرد و گفت: آب منطقه ای اصفهان آنگونه که لازم است همکاری های لازم را انجام نمی دهدو این طرح با دست انداز و مشکلاتی روبرواست.

وی از وجود لوله های مازوت و گاز وآب که از کانال عبور کرده خبرداد و اظهار کرد: شهرداری های شهرها آماده هرگونه همکاری هستند و امید است که آب منطقه ای استان نیز در رفع مشکلات کانال همکاری های لازم را مبذول دارد.

 در ادامه رییس شورای شهر خمینی شهر در جلسه شورای شهرستان اظهار کرد: در بحث شوراها ایجاب می کند مسئولان با یکدیگر همدلی داشته باشند.

عبدالله کیانی با توجه به اینکه شهر بر روی مدار عمران رفته است، افزود: از بین این پروژه ها، پروژه بزرگ سردار سلیمانی است که در دست بهسازی است.

وی با بیان این مطلب که دستوری مصوب شد مبنی بر اینکه ورود کامیون به شهر ممنوع شود به شورای ترافیک استان ارجاع داده شد و به زودی این دستور اجرایی خواهدشد.

این مقام مسئول از اضافه شدن دو لاین نه متری به  بلوار سردار سلیمانی خبرداد و افزود: بین دو این تندرو و کندرو نیز به مساحت 8 متر  برای فضای سبز  اختصاص یافته است ؛کیانی همچنین از هزینه  بیست میلیارد تومانی بلوار سرادار سلیمانی خبرداد.

وی اعلام کرد: در این دوره چهار ساله نیرویی از خارج به سازمان شهرداری اضافه نشده و پرسنل شهرداری با خلاقیت و  از خودگذشتگی پیگیر طرح ها و نقشه ها ی عمرانی شهر هستند.

رییس شورای اسلامی شهر خمینی شهر در پایان خاطر نشان کرد: مدیریت و مدیریت کردن پروژه های عمرانی نقش بسیار زیادی در پیشرفت و روند ساخت و سازهای عمرانی دارد و اگر مدیری بتواند همدلی و الفت بین کارکنان سازمان ایجاد کند به حقیقت اصلی ترین و کلیدی ترین نقش را جهت ارتقای یک شهر  ایفا کرده است.

عضو کمیسیون عمران شورای شهر خمینی شهر در ادامه بیان کرد: با وضعیت کنونی،  مدیریت پروژه ها مشکل است اما با این حال در کل شهرخمینی شهر بهسازی آسفالت انجام شده است.

داوود وطنخواه با بیان این مطلب که در ذهن برخی به اشتباه جای گرفته که شهردار خمینی شهر دیدهای متفاوتی نسبت به محلات خمینی شهر دارد، افزود: با یک نگاه به محلات میتوان دریافت که مناطق محروم خدمات فراوانی برای آنها انجام شده است.

وی از پیشرفت 70 درصدی پروژه ها خبر داد و گفت: از پیشروی پروژه های عمرانی هفتاد درصد از پروژه ها عملی شده است و سی درصد باقی مانده نیاز به بودجه های ملی دارد.

عضو کمیسیون عمران شورای شهر خمینی شهر تعامل و همدلی بین مسئولان را مهم برشمرد و بیان کرد: در مباحث توسعه ای شهرستان علاوه بر بحث و تبادل نظر، طرح هایی نیز تدوین گردیده است.

به گزارش موج؛ آرای هیات رییسه شورای شهرستان برای سال چهارم ابقا گردید و محمدحسین رضایی ریاست شورای شهرستان و داوود وطنخواه به عنوان نایب رییس انتخاب شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه