English

به منظور توزیع عادلانه آب شرب انجام شد؛

راه اندازی ۸۸ ایستگاه هوشمند شبکه آب در استان اصفهان

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان اصفهان از راه اندازی 88 ایستگاه هوشمند شبکه آب در استان اصفهان خبرداد.

راه اندازی 88 ایستگاه هوشمند شبکه آب در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،  ناصر اکبری در خصوص سامانه هوشمند سازی شبکه آب گفت: هم اکنون به منظور توزیع عادلانه آب شرب در شهرهای تحت پوشش این سامانه 88 ایستگاه هوشمند در استان راه اندازی شده است.

وی افزود: هم اکنون از طریق اپراتور با استفاده از سیستم تله متری و تله کنترل مدیریت توزیع آب در شهر های تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ انجام می شود اما در آینده در فازهای توسعه ای این طرح  به صورت اتوماتیک وکاملا هوشمندانه توزیع آب شرب انجام می شود.

اکبری با اشاره به مصرف آب شرب با شیوع ویروس کرونا گفت: در اصفهان در اسفند ماه مصرف آب حدود 13 درصد در فروردین ماه حدود 18 درصد و در اردیبهشت حدود 14 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است که از مردم انتظار می رود با آغاز فصل گرما مصرف بهینه آب را مد نظر قرار دهند.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان اصفهان در فصل تابستان که دمای هوا به حدود 37 درجه سانتیگراد می رسد پیک مصرف آب تلقی می شود این در حالیست که با توجه به محدودیت منابع آبی در اصفهان که تنها دارای یک سامانه آبرسانی می باشد ما با کمبود 5/3 مترمکعب آب در ثانیه برای تامین آب شرب پایدار مردم مواجه هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی