English

عیدانه شهرداری به مردم؛

نجات ۷۰۰ جریب زمین کشاورزی از خشکسالی در خمینی شهر

شهردار خمینی شهر گفت: به مناسبت عید ولادت امام مهدی (عج) به مردم آب و روشنی تقدیم می کنیم.

نجات 700 جریب زمین کشاورزی از خشکسالی در خمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، اصغر حاج حیدری در میدان آیت اله صهری و در حال بازدید از طرح احیای جوی سرخی با اشاره به نجات ۷۰۰ جریب زمین کشاورزی را از خشکسالی ابراز کرد: به مناسبت عید ولادت صاحب الامر (عج) آب و روشنی را به شهروندان هدیه می دهیم.

وی بیان کرد: جوی سرخی یکی از مادی های قدیمی شهر است که روزگاری نه چندان دور سهم بزرگی از حیات و نشاط باغات و زمین های کشاورزی شرق این شهر را به عهده داشت به گونه ای که آب را از سرلت محل تقسیم آب  به صحرای خوشاب هدایت کرده و علاوه بر ایجاد نشاط در شهر، زمین های کشاورزی نیز آبیاری شده و براثر گذشت زمان ۳۵ سال  محل انباشت زباله و نخاله تبدیل شد.

حاج حیدری که احیای دو مادی اندآن و دستگرد را نیز در پرونده کاری خود دارد دو ماه پیش پس از اخذ مصوبه از شورای اسلامی شهر پروژه ای مشترک را با کشاورزان منطقه خوشاب آغاز کرد تا به یکی دیگر از وعده های خود جامه عمل بپوشاند.

به گفته وی احیای جوی سرخی علاوه بر آنکه ۷۰۰ جریب زمین کشاورزی را از خشکسالی نجات می دهد، لبِ تشنه دو هزار درخت چنارِ سر راه این زمین ها را نیز سیراب خواهد کرد.

اصغر حاج حیدری روز گذشته همچنین از پایان طرح روشنایی بلوار تازه تاسیس آیت اله احمدی حدفاصل بلوار توحید و خیابان سفیر امید و درختکاری این بلوار خبر داد تا مردم را به این باور برساند که علیرغم شرایط خاصی که این روزهایمان را متفاوت ساخته و قوانین جدیدی را بر زندگی هایمان حاکم‌ کرده است،  اتفاقات خوب به روال قبل در حال رقم خوردن است.

شهردار خمینی شهر در پایان  با اشاره به این نکته مهم که  در کنار رعایت توصیه های پزشکی و بهداشتی موظف هستیم امیدوارانه و شاداب به زندگی ادامه دهیم، خاطر نشان کرد: انسان ها می توانند خوبی ها، نعمت ها و فرصت ها را دیده و ازآنها لذت ببرد چراکه این روزهای سخت بی تردید گذراست و روزهای خوب از راه می رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه