English

رئیس کمیسیون معادن اتاق بازرگانی اصفهان خبر داد:

انجام ۳۰ درصد از فعالیت سنگ کشور در استان اصفهان

رئیس کمیسیون معادن اتاق بازرگانی اصفهان گفت: بالغ بر30 درصد فعالیت سنگ کشور در استان اصفهان انجام می‌شود.

انجام 30 درصد از فعالیت سنگ کشور در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مجتبی کاروان گفت: استان اصفهان یکی از فعال‌ترین استان های کشور در حوزه صنعت و سنگ بوده، بالغ بر30 درصد فعالیت سنگ کشور در این استان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه رسالت اتاق بازرگانی فراهم کردن فضایی برای فعالان اقتصادی به‌منظور تعامل با طرفین تجاری در کشورهای مختلف است، افزود: ایران و پاکستان به دلیل اشتراکات فرهنگی و مذهبی می‌توانند از ظرفیت‌های یکدیگر بهره‌مند شده، جریان تولید و تجارت را بهتر از گذشته عملیاتی کنند.

کاروان بیان داشت: کمیسیون معادن اتاق بازرگانی اصفهان در راستای تلاش حداکثری برای ورود به عرصه صادرات ماشین‌آلات با تمرکز بر بازار کشورهای همسایه، میزبان هیات ویژه‌ای از پاکستان بود.

فعال اقتصادی پاکستانی نیز با بیان اینکه بیش از 55 درصد معادن پاکستان در ایالت بلوچستان واقع شده است، افزود: انتقال تکنولوژی از اصفهان به بلوچستان ضمن اشتغالزایی موجب ارائه تکنولوژی جدید در این منطقه خواهد شد.

لشکری رئیسانی در ادامه صادرات ماشین‌آلات معدنی ایران به ایالت بلوچستان را پیش زمینه فرآوری و فروش سنگ به صورت شراکتی با طرف ایرانی دانست.

گفتنی است؛ کمیسیون معادن اتاق بازرگانی اصفهان در راستای تلاش حداکثری برای ورود به عرصه صادرات ماشین‌آلات با تمرکز بر بازار کشورهای همسایه، میزبان هیات ویژه‌ای از پاکستان بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه