English

عباس رضایی:

همبستگی همه ادیان الهی به برکت انقلاب اسلامی است

استاندار اصفهان گفت: تعداد شهیدان و ایثارگران ادیان الهی در کشور، گویای هماهنگی، اتحاد، همدلی، همراهی و زندگی مسالمت‌آمیز پیروان آنها با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

همبستگی همه ادیان الهی به برکت انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عباس رضایی در مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پیروان ادیان توحیدی با تاکید بر اینکه در استان اصفهان هیچ مشکل و ناهماهنگی بین ادیان الهی با هم نداریم، گفت: حضور اقلیت های دینی در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز نشان دهنده همراهی ملت با دولت است.

وی با بیان این که از ۱۱ شهید اقلیت دینی در اصفهان، پنج نفر ارمنی هستند، افزود: این میزان از جانفشانی پیروان ادیان الهی در دفاع مقدس از خاک کشور، نشان‌دهنده دوستی آنهاست.

عباس رضایی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی، همه اندیشه‌های الهی و توحید و اصل دین را زنده کرد، خاطرنشان کرد: امروز اگر شاهد حرکت های متعددی در دنیا برای استقلال طلبی و آزادی خواهی هستیم به برکت انقلاب اسلامی است که چنین فرصتی را فراهم و این اندیشه‌های الهی را در بین مردم دنیا زنده کرد.

وی با بیان این که موضوع همبستگی همه ادیان الهی به برکت انقلاب اسلامی در دنیا بار دیگر مطرح شد و رشد یافت، اضافه کرد: در قانون اساسی کشورمان بر رعایت حقوق همه اقلیت‌های دینی بر مبنای زندگی مسالمت آمیز تاکید شده است.

مقام ارشد استان با اشاره به خشونت موجود در کشورهای غربی درباره ادیان الهی، تصریح کرد: اما در ایران زندگی مسالمت آمیز بین پیروان ادیان الهی برقرار و در قانون اساسی فعالیت‌های دینی، اقتصادی و اجتماعی همه ادیان توحیدی به رسمیت شناخته شده است.

رضایی با بیان این که ما شاهد مشارکت فعال همه ادیان الهی در تصمیم‌گیری‌ها در سطوح مختلف ملی، استانی و محلی هستیم، اضافه کرد: آنها در مجلس شورای اسلامی دارای نماینده هستند.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه در استان اصفهان هیچ مشکل و ناهماهنگی بین ادیان الهی با هم نداریم، گفت: حضور اقلیت های دینی در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز نشان دهنده همراهی ملت با دولت است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه