English

شهردار اصفهان در آیین کلنگ زنی بزرگترین مجتمع فرهنگی و رفاهی نیروی انتظامی:

۱۲ هزار مترمربع فضای تفریحی به فضاهای فرهنگی اصفهان افزوده می شود

شهردار اصفهان در آیین کلنگ زنی ساخت بزرگترین مجتمع فرهنگی و رفاهی نیروی انتظامی گفت: با ساخت این پروژه 12 هزار مترمربع فضای تفریحی به فضاهای فرهنگی اصفهان افزوده می شود.

12 هزار مترمربع فضای تفریحی به فضاهای فرهنگی اصفهان افزوده می شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، قدرت اله نوروزی بیان کرد: ساخت چنین مجموعه بزرگی برای خدمات رسانی هر چه بهتر به خانواده نیروی انتظامی است و قرار است در چنین مکانی مجموعه فرهنگی 12 هزار مترمربعی برای رفاه عمومی شهروندان به ویژه اعضای نیروی انتظامی که حافظ امنیت مردم و شهروندان هستند، احداث شود.

وی با بیان اینکه با کمک مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان همه زمینه ها برای همکاری به منظور ساخت این مجموعه فراهم می شود؛ تصریح کرد: این پروژه علاوه بر اینکه می تواند یک پروژه محرک توسعه محسوب شود باعث افزایش زیبایی های شهر و توسعه فضاهای فرهنگی ورزشی نیز می شود تا هم مردم منطقه و هم اعضای محترم نیروی انتظامی که استحقاق چنین امکاناتی دارند از این امکانات بهره کافی را ببرند.

نوروزی ادامه داد: نیروی انتظامی رکن اصلی استقرار نظم و امنیت بوده و کسانی هستند که می توانند زمینه آسایش و آرامش را برای مردم فراهم کنند، نیروی انتظامی باید پیش از این ها به این امکانات دسترسی پیدا می کرد، سردار معصوم بیگی، فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان، برای فراهم شدن زمینه ساخت این مجموعه جلسات مختلفی را با شهرداری برگزار کرده تا امروز به این مرحله برسیم. 

وی با بیان اینکه اتفاقی که در این مکان قرار است رخ دهد اتفاقی بسیار مبارک است، اضافه کرد: خانواده های محترم نیروی انتظامی قرار است در اینجا مانند سایر دستگاه ها امکاناتی را در اختیار داشته باشند و شهرداری به خوبی این مسئله را درک کرده و با تعامل به نحو شایسته شرایط را برای ساخت این مجموعه فرهنگی ورزشی فراهم کرده است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه اصفهان به شدت به چنین مجموعه ها و سالن هایی نیاز دارد، تاکید کرد: درست است که مالکیت این مجموعه در اختیار نیروی انتظامی قرار می گیرد و این نیرو بر بهره برداری از این مجموعه مقدم است اما اطمینان دارم که این مجموعه در اختیار همه شهروندان قرار می گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه