English

سرهنگ علی ملکی آهنگران اعلام کرد:

رشد ۲۱ درصدی تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ پلیس اصفهان

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از رشد 21 درصدی تماس تلفنی با سامانه 110 پلیس اصفهان طی مدت 10 ماهه امسال خبر داد.

رشد 21 درصدی تماس تلفنی با سامانه 110 پلیس اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ علی ملکی آهنگران بیان داشت: در 10 ماهه سال جاری اپراتوران مرکز فوریت های پلیسی 110 اصفهان به 2 میلیون و 710 هزار و 189 تماس تلفنی پاسخ دادند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: 33 درصد از این تماس ها فوریتی و منجر به حضور ماموران در صحنه ، 14درصد از تماس ها غیر فوریتی ، 25درصد راهنمایی و ارشاد و 28 درصد نیز نیاز به بررسی اطلاعاتی بودند.

آهنگران با بیان اینکه سامانه 110 پلیس گامی مؤثر در راستای تحقق شعار دولت الکترونیک است اظهار داشت: بررسی های حاکی از آن است که مراجعه حضوری شهروندان اصفهانی در مدت 10 ماهه امسال به مراکز و یگان های انتظامی 8 درصد کاهش داشته است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سامانه 110 مرکز فوریت های پلیس، پل ارتباطی بین مردم و نیروی انتظامی است و شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه جرم و ناهنجاری و یا به منظور دریافت راهنمایی و آگاهی از اطلاعات پلیسی می توانند به صورت شبانه روز با این شماره تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه