English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

۸۵ خانوار تحت پوشش خیریه شرکت گاز استان اصفهان هستند

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در حال حاضر 85 خانوار در سطح شهرستان اصفهان تحت پوشش خیریه شرکت گاز هستند.

85 خانوار تحت پوشش خیریه شرکت گاز استان اصفهان هستند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی در نشست با مدیر سازمان بهزیستی اصفهان با اشاره به تحت پوشش بودن 85 گفت: بسیاری از کارکنان شرکت گاز، عضو خیریه سیدالشهداء هستند و ماهیانه مبالغی را به صورت نقدی به حساب خیریه برای کمک به نیازمندان تحت پوشش خیریه واریز می کنند.

 وی با بیان اینکه مددجویان این خیریه ابتدا با مراجعه حضوری و تکمیل فرم اطلاعات خانوار خود و پس از تحقیق و بررسی کارشناس خیریه به عضویت در آمده اند، گفت: ‌در حال حاضر 85 خانوار در سطح شهرستان اصفهان تحت پوشش خیریه شرکت گاز هستند. مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، به مناسبت هفته بهزیستی با مسئولان این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

علوی با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست ها خاطر نشان کرد: این شرکت درکنار وظیفه خطیر گازرسانی، در راستای مسئولیت های اجتماعی خود توجه خاصی به امورات خیریه بویژه کمک به نیازمندان و ایتام دارد و در این خصوص اقدامات خوبی داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از تشکیل خیریه شرکت گاز استان اصفهان که مزین به نام مبارک سید اشهداء (ع) است در سال1395 تاسیس گردید اشاره کرد و گفت: بسیاری از کارکنان شرکت، عضو این خیریه هستند و ماهیانه مبالغی را به صورت نقدی به حساب خیریه برای کمک به نیازمندان تحت پوشش خیریه واریز می کنند.

وی با اشاره به اینکه مددجویان این خیریه ابتدا با مراجعه حضوری و تکمیل فرم اطلاعات خانوار خود و پس از تحقیق و بررسی کارشناس خیریه به عضویت در آمده اند، گفت: ‌در حال حاضر 85 خانوار در سطح شهرستان اصفهان تحت پوشش خیریه شرکت گاز هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با بیان اینکه حمایت از افراد بی بضاعت و توان خواهان وظیفه آحاد جامعه است اما همیشه پیشگیری بهتر از درمان است و می توان از کانال های مختلف؛ رادیو ، تلویزیون، رسانه های جمعی، فضای های مجازی، مساجد، ادارات و سازمان ها و... به اطلاع رسانی در خصوص بیماری های قابل پیشگیری  اقدام نمود.

گفتنی است؛ در این نشست مدیر کل بهزیستی استان اصفهان ، از شرکت گاز بعنوان یکی از دستگاه های پیشرو در زمینه کمک های خیرخواهانه یاد کرد و در این رابطه از مساعدت و همیاری بسیار خوب مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز در زمینه  کمک به نیازمندان تقدیر و تشکر نمود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه