English

مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات استان اصفهان خبر داد:

ارائه ۷۹ هزار خدمت از محل زکات به نیازمندان اصفهانی / جمع‌آوری‌ بیش از ۲۴ میلیارد تومان زکات در ۹ ماهه امسال در اصفهان

مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات استان اصفهان ازجمع‌آوری‌ بیش از ۲۴ میلیارد تومان زکات در 9 ماهه امسال در اصفهان و ارائه 79 هزار خدمت به نیازمندان اصفهانی خبر داد.

ارائه 79 هزار خدمت از محل زکات به نیازمندان اصفهانی / جمع‌آوری‌ بیش از ۲۴ میلیارد تومان زکات در 9 ماهه امسال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا متین پور میزان زکات جمع‌آوری‌شده ۹ ماهه امسال در استان را بیش از ۲۴ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: زکات پرداختی مردم هر منطقه برای نیازمندان همان مناطق هزینه می‌شود و از شهر و روستای محل جمع‌آوری خارج نمی‌شود.

وی بابیان اینکه ۸۱ درصد از زکات مردم استان برای ارائه ۷۸ هزار و ۹۵۱ خدمت به نیازمندان اصفهانی در ۹ ماهه سال جاری هزینه شد، گفت: کمک‌هزینه معیشت، درمان، جهیزیه، تحصیل و مسکن سهم اصلی در موارد مصرف زکات استان اصفهان را دارند.

دبیر شورای زکات استان اصفهان همچنین گفت: ۱۹ درصد از زکات مردم اصفهان در ۹ ماهه نخست امسال برای ساخت و مرمت ۸۰ ساختمان عام‌المنفعه مانند مسجد، حسینیه و کتابخانه هزینه شد.

زکات در اصفهان

متین پور با اشاره به سرفصل زکات واجب، گفت: در سطح استان ۱۱۵۰ روستا وجود دارد که ۶۱۲ روستا دارای اقلام مشمول زکات واجب هستند.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت: هزار و ۳۷۶ نفر از مردم نیکوکار استان در قالب عامل و مبلغ افتخاری جمع‌آوری زکات با کمیته امداد اصفهان در ۹ ماهه امسال همراهی کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه