English

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان خبر داد:

رشد ۳۵۰ درصدی پرداخت الکترونیکی صدقه در ۹ ماهه امسال در اصفهان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان رشد ۳۵۰ درصدی پرداخت الکترونیکی صدقه در ۹ ماهه امسال در اصفهان خبر داد.

رشد ۳۵۰ درصدی پرداخت الکترونیکی صدقه در ۹ ماهه امسال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مهدی رنجکش گفت: بیش از ۱۲۵ میلیون تومان صدقه در ۹ ماهه امسال با استفاده از روش‌های نوین و الکترونیکی توسط مردم نیکوکار استان اصفهان پرداخت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۵۰ درصد رشد داشته است.

وی بابیان اینکه جمع‌آوری الکترونیکی کمک‌های مردمی از اولویت‌های این نهاد است، گفت: در نه‌ماهه امسال مردم نیکوکار اصفهان بیش از ۱۲۵ میلیون تومان صدقه با استفاده از کد #۰۳۱*۸۸۷۷*، تلفن ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ و نرم‌افزارهای تلفن همراه سنا و سکه پرداخت کردند.

رنجکش افزود: این رقم در مقایسه با صدقه الکترونیکی جمع‌آوری‌شده در مدت مشابه سال قبل بیش از ۳۵۰ درصد رشد داشته است.

وی کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده به روش‌های الکترونیکی را منحصر در صدقه ندانست و گفت: پرداخت‌های حامیان ایتام و فرزندان محسنین، کمک به اطعام نیازمندان و زکات فطره از دیگر زمینه‌هایی است که در آن‌ها مبالغی با استفاده از روش‌های نوین توسط مردم نیکوکار استان اصفهان پرداخت‌شده است.

رنجکش همچنین گفت: روش‌های نوین و الکترونیکی در کنار همه مزایای خود این امکان را به نیکوکاران می‌دهند که منطقه جغرافیایی موردنظر برای مصرف مبلغ کمک خود را مشخص کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهانخاطرنشان کرد: کل کمک‌های جمع‌آوری‌شده با روش‌های نوین در ۹ ماهه امسال ۳۹۳ میلیون تومان است که نسبت به مدت مشابه سال بیش از ۲۰۰ درصد رشد داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی