English

به همت موزه عصارخانه شاهی و فرهنگسرای تخصصی رسانه؛

نمایشگاه "اصفهان در آیینه مطبوعات" در موزه عصارخانه شاهی برگزار می شود

نمایشگاه " اصفهان درآیینه مطبوعات" به همت موزه عصارخانه شاهی و فرهنگسرای تخصصی رسانه به مناسبت بزرگداشت روز اصفهان درمحل موزه عصارخانه شاهی برگزار می شود.

نمایشگاه "اصفهان در آیینه مطبوعات" در موزه عصارخانه شاهی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه گفت: نمایشگاه " اصفهان درآیینه مطبوعات" به همت موزه عصارخانه شاهی و فرهنگسرای تخصصی رسانه به مناسبت بزرگداشت روز اصفهان  درمحل موزه عصارخانه شاهی با حضور جمعی از روزنامه نگاران و مسئولین شهری  برگزار می شود.

فاطمه شفیعی اظهار کرد: در این نمایشگاه 34 تابلواز آثارعبدالحسین جعفری شامل اخبار منتشر شده در روزنامه اطلاعات  که طی 50 سال خبرنگاری این استاد پیشکسوت می باشد  از یکم آذر ماه تا پایان بهمن ماه جهت بازدید عموم به نمایش در آمده است. 

وی افزود: در طی این نمایشگاه کانون روزنامه نگاران پیشکسوت اصفهان نیز فعالیت خود را آغاز می کنند که در این کانون روزنامه نگاران جلسات هفتگی خود را در عصارخانه شاهی با موضوع بیان خاطرات روزنامه نگاری و خوانش روزنامه های قدیم و تبادل تجربیات نسل قدیم و جدید  در موزه عصارخانه برگزار می کنند.

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه بیان داشت:علاقمندان جهت بازدید از نمایشگاه "اصفهان در آیینه مطبوعات" می توانند صبح و عصر به موزه عصارخانه شاهی واقع در میدان نقش جهان بازار عطارها (قنادها) ابتدای سرای مخلص مراجعه  نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه