English

مدیرکل کمیته امداد اصفهان خبر داد:

سهم ۴۳ درصدی خدمات در اشتغال مددجویان اصفهانی در شش ماهه نخست سال ۹۷

مدیرکل کمیته امداد اصفهان ازسهم ۴۳ درصدی خدمات در اشتغال مددجویان اصفهانی در شش ماهه نخست سال 97خبر داد.

سهم ۴۳ درصدی خدمات در اشتغال مددجویان اصفهانی در شش ماهه نخست سال 97

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، محمدرضا متین پور گفت:طرح‌های اشتغال مددجویان در حوزه خدمات بیش از ۴۳ درصد از اشتغال کمیته امداد اصفهان در شش‌ماهه نخست سال جاری را شامل می‌شود.

وی بابیان اینکه کسب بالاترین بهره‌وری از منابع موجود یکی از اولویت‌های اصلی حوزه اشتغال این نهاد است، گفت: حوزه خدمات بالاترین ظرفیت برای ایجاد اشتغال مددجویی را دارد و سرعت ایجاد شغل در آن بیشتر از سایر حوزه‌ها است.

وی بیش از ۴۳ درصد از مشاغل ایجادشده توسط کمیته امداد اصفهان را در حوزه خدمات اعلام کرد و گفت: ۵۷۳ طرح اشتغال خدماتی توسط مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان در شش‌ماهه نخست سال جاری اجرایی شد که مبلغ کل وام‌های پرداخت‌شده در این زمینه ۱۲ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان است.

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، متین پور بابیان اینکه فعالیت‌های صنعتی و معدنی، دیگر زمینه‌ای است که مورد اقبال مددجویان برای راه‌اندازی کسب‌وکار قرارگرفته است، گفت: استان اصفهان ظرفیت‌های زیادی در عرصه صنایع کوچک و کارگاهی دارد به‌نحوی‌که ۲۲ درصد از طرح‌های اشتغال اجرایی شده در نیمه نخست سال جاری در این حوزه قرار دارد.

وی دام‌پروری و صنایع‌دستی را با سهم ۲۱ و ۱۰ درصدی از طرح‌های اشتغال مددجویی، از دیگر حوزه‌های پراقبال درزمینهٔ کسب‌وکارهای خرد معرفی کرد و گفت: سرعت و بهره‌وری در دام‌پروری قابل‌قبول است و در عرصه صنایع‌دستی هم سابقه کهن و بافت توریستی اصفهان به ایجاد رونق در کسب‌وکار مددجویان کمک کرده است.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اشاره به خشک‌سالی چند سال اخیر در استان اصفهان، گفت: کشاورزی در سال‌های گذشته سهم قابل‌توجهی از اشتغال ایجادشده توسط این نهاد را در برمی‌گرفت اما اکنون با سهم سه‌درصدی در انتهای جدول مشاغل مددجویان قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه