English

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

محموله‌های فوق سنگین وارداتی در بندر شهید رجایی تخلیه شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: دو نگله سنگین وارداتی به وزن ۲۶۴ تنی و ۱۶۲ تنی در منطقه وی‍ژه اقتصادی بندر شهید رجایی تخلیه شد.

محموله‌های فوق سنگین وارداتی در بندر شهید رجایی تخلیه شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسین عباس‌نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان درباره تخلیه دو نگله سنگین (نگله واحد شمارش کالا) در بندر شهید رجایی اظهارداشت: این محموله‌های وارداتی به وزن ۲۶۴ تنی و ۱۶۲ تنی و هرکدام به طول ۲۳ متر، هفت متر ارتفاع و با هشت متر عرض از یکی از کشورها بارگیری و در بندر شهید رجایی تخلیه شد. 

وی در ادامه بیان داشت: این محموله از نوع بویلر گاز طبیعی است که با استفاده از یک دستگاه جرثقیل(کرین بارج) هزار تنی با به کارگیری ۲۰ نفر نیروی انسانی و با رعایت کامل کارگوپلن (نقشه چیدمان کالا در زمان تخلیه و بارگیری) به صورت استاندارد و کاملا ایمن در مدت زمان هشت ساعت از روی کشتی تخلیه شد. 

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، این محموله ‌ها بر روی کشنده‌های بوژی که از قبل بر روی اسکله مستقر شده بود، قرار گرفته و پس از مهاربندی کامل آن بر روی کشنده، با رعایت کامل الزامات ایمنی، عملیات انتقال به محوطه های بندری انجام پذیرفت. 

عباس نژاد خاطرنشان کرد: این نگله که توسط یکی از شرکت‌های خدمات بندری و دریایی مستقر بندر شهید رجایی وارد شده پس از تخلیه و بارگیری و انجام مراحل تشریفات بندری و گمرکی به مقاصد پتروشیمی دهلران انتقال پیدا کرد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه