English

اجرای طرح برخورد با مشاوران املاک متخلف در گیلان

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح برخورد با مشاوران املاک متخلف در شهرستان رشت خبر داد.

 اجرای طرح برخورد با مشاوران املاک متخلف در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، سرهنگ علی حیدرخواه، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه این طرح با هدف رعایت قانون، صیانت از امنیت اخلاقی، تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در اصناف، طرح‌های کنترل و نظارت بر واحد‌های صنفی از سوی پلیس اجرا می‌شود، گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان از هزار و ۹۳۶ واحد صنفی مشاور املاک رشت بازدید کردند.
وی افزود: در این بازدید‌ها برای ۵۳ واحد صنفی اخطاریه مهر و موم صادر شد و برای ۴۱ واحد صنفی نیز علاوه بر صدور مهر و موم، از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه برخورد با این مغازه‌ها به‌دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات و درج نکردن کدرهگیری، نداشتن نرخ‌نامه، حق‌الزحمه در بند ۷ و ۱۰ مبایعه‌نامه و... بوده، گفت: متصدیان این صنوف با تشکیل پرونده به اداره تعزیزات حکومتی معرفی شدند.
 سرهنگ علی حیدرخواه از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه